Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind het zonde van een auto waar je zoveel mogelijkheden hebt qua kleur om die gewoon volledig in het zwart te nemen. Bicolor vind ik een pak knapper.
Ik vind het zonde van een auto waar je zoveel mogelijkheden hebt qua kleur om die gewoon volledig in het zwart te nemen. Bicolor vind ik een pak knapper.
euhm die is toch bicolor? ok niet de meest contrasterende 2 kleuren ooit maar wel bicolor
zwart rood zwart blauw is idd veel te veel gebruikt voor promo etc, en is ook helemaal ni zo mooi O,o verschiet ervan da er mense hem echt zo gekocht hebben.
zwart rood zwart blauw is idd veel te veel gebruikt voor promo etc, en is ook helemaal ni zo mooi O,o verschiet ervan da er mense hem echt zo gekocht hebben.
Lanceerkleuren zijn altijd perfect voor resale
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
zwart rood zwart blauw is idd veel te veel gebruikt voor promo etc, en is ook helemaal ni zo mooi O,o verschiet ervan da er mense hem echt zo gekocht hebben.
Ik vind hetzelfde, maar spijtig genoeg komt het zwart-rood op de bovenstaande T57 altijd volledig anders -en dus naar mijn mening minder knap- uit dan op een Veyron. Op een oldtimer-Bugatti is er precies een beetje die doffe zweem erop, en op de Veyron is het een en al blink
Er zijn hier al eens foto's geweest van Perridon zijn Bugatti (in de grindbak). Hij heeft deze veyron laten maken hij moest 118.000 Euro betalen
Maar in juli hij heeft hij een nieuw speelgoedje de eerste Bugatti grand sport (cabrio) op Nederlands kenteken (waarde van 2,2 miljoen euro).
Comment