Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BUGATTI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Afschuwelijk imo

Enkel full black is hij aanvaardbaar (of die Mansory is ook wel vet).

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Ik vind het zonde van een auto waar je zoveel mogelijkheden hebt qua kleur om die gewoon volledig in het zwart te nemen. Bicolor vind ik een pak knapper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Ik vind het zonde van een auto waar je zoveel mogelijkheden hebt qua kleur om die gewoon volledig in het zwart te nemen. Bicolor vind ik een pak knapper.
              euhm die is toch bicolor? ok niet de meest contrasterende 2 kleuren ooit maar wel bicolor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                euhm die is toch bicolor? ok niet de meest contrasterende 2 kleuren ooit maar wel bicolor
                Das wel serieus moeilijk te zien op die fotos. Als je naar de laatste kijkt is het linkerpaneel precies lichter dan het rechter, dus ja ....

Comment

• Comment

• Zwart-rood en zwart-blauw ben ik echt beu gezien op een veyron.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                      Zwart-rood en zwart-blauw ben ik echt beu gezien op een veyron.
                      Ja ge ziet ze zo echt op elke hoek van de straat, ni te doen.

Comment

• zwart rood zwart blauw is idd veel te veel gebruikt voor promo etc, en is ook helemaal ni zo mooi O,o verschiet ervan da er mense hem echt zo gekocht hebben.

---------------- Now playing: Mattafix - Big City Life

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichten
                          zwart rood zwart blauw is idd veel te veel gebruikt voor promo etc, en is ook helemaal ni zo mooi O,o verschiet ervan da er mense hem echt zo gekocht hebben.
                          Lanceerkleuren zijn altijd perfect voor resale
                          ----------------------------------------------------------------------------------
                          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                          Pictures here: BMW 7 Series
                          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                          It might need half a starsystem to turn around,
                          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichten
                            zwart rood zwart blauw is idd veel te veel gebruikt voor promo etc, en is ook helemaal ni zo mooi O,o verschiet ervan da er mense hem echt zo gekocht hebben.

---------------- Now playing: Mattafix - Big City Life
                            historisch gezien helemaal geen slechte keuze

wimoptiek.be op

Comment

• Da zwart-rood is de max imho.

Comment

• Bugatti veyron fbg par Hermès:

Comment

• Zeer stijlvol.
                                  1991 Mazda MX-5 NA
                                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Da zwart-rood is de max imho.
                                    Ik vind hetzelfde, maar spijtig genoeg komt het zwart-rood op de bovenstaande T57 altijd volledig anders -en dus naar mijn mening minder knap- uit dan op een Veyron. Op een oldtimer-Bugatti is er precies een beetje die doffe zweem erop, en op de Veyron is het een en al blink

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                      Zeer stijlvol.
                                      Echt niet te doen

Een van de knapste uitvoeringen van de Veyron imho.

Comment

• Er zijn hier al eens foto's geweest van Perridon zijn Bugatti (in de grindbak). Hij heeft deze veyron laten maken hij moest 118.000 Euro betalen
                                        Maar in juli hij heeft hij een nieuw speelgoedje de eerste Bugatti grand sport (cabrio) op Nederlands kenteken (waarde van 2,2 miljoen euro).
                                        Mr Drift

Comment

Working...
                                        X