Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BUGATTI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een notaris in Vlaanderen heeft de Veyron met serienummer 300 in productie besteld. Hij dient als investering, want zal tentoon gesteld worden in Lissabon in een museum.

Hij heeft al verschillende aanbiedingen gekregen van Arabieren die de bestelbon graag willen overkopen.

Vanaf ga ik slijmen tegen die kerel! Wie weet zit er ooit een ritje in met de Veyron.

Comment

• Comment

• Comment

• Nier te koop!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten

heb je het s/n hiervan kunnen meepakken dave?
              die was vorig jaar ook op Monaco historics maar toen de eigenaar niet gezien

Comment

• Wat een schoonheid, ik zie me er al mee lang de corniche aan de Côte d'Azur rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                  heb je het s/n hiervan kunnen meepakken dave?
                  die was vorig jaar ook op Monaco historics maar toen de eigenaar niet gezien
                  Nee, sorry.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                    Een notaris in Vlaanderen heeft de Veyron met serienummer 300 in productie besteld. Hij dient als investering, want zal tentoon gesteld worden in Lissabon in een museum.
                    Eh, ik wist wel da da goed verdiende, notaris. Maar zo goed? Da zal dan toch ni alleen van zijn notariaat zijn mag ik hopen of we worden er echt wel en-masse opgelegd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      Eh, ik wist wel da da goed verdiende, notaris. Maar zo goed? Da zal dan toch ni alleen van zijn notariaat zijn mag ik hopen of we worden er echt wel en-masse opgelegd
                      ze verdienen toch goed allesinds. mijn schrijven van koop en financiering heeft me 16K gekost.
                      wimoptiek.be op

Comment

• Comment

• Zowaar nog lelijker.

Comment

• Ik heb het wel voor de Grand Sport, maar dat blauw is zo eentonig.

Comment

• Comment

• Die roadster is nog wel vet. 400km/u topdown, het moet wat geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                  ze verdienen toch goed allesinds. mijn schrijven van koop en financiering heeft me 16K gekost.
                                  En hoeveel daarvan is voor vadertje staat denk je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    En hoeveel daarvan is voor vadertje staat denk je?
                                    weet ik wel hoor. maar wou men hart eens luchten.
                                    wimoptiek.be op

Comment

• + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                        Die roadster is nog wel vet. 400km/u topdown, het moet wat geven.
                                        En dan een hondje op de zetel hebben die zijn kopke uit het raam wil steken...ouch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten
                                          En dan een hondje op de zetel hebben die zijn kopke uit het raam wil steken...ouch.
                                          Je had die mop toch evengoed twee jaar geleden kunnen maken over de coupé?

Comment

Working...
                                          X