Oorspronkelijk geplaatst door FroFro
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BUGATTI Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtendas op Pebble Beach, kan me die kleurcombinatie niet zo onmiddelijk meer herinnere dit jaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenHet plastiek hangt precies nog rond z'n zetel.
vergeet niet, veel trucks ginder hebben 6-8 wagens aan boord & vaak worden ze soms terug afgeladen & opgeladen om de beste "volgorde" in de truck te bekomen naargelant welke wagens er het eerste terug uit moeten voor events of aflevering
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNet terug van Bugatti Expo 100, serieus de moeite
Paar pics genomen, volgen nog wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNet terug van Bugatti Expo 100, serieus de moeite
Paar pics genomen, volgen nog wel
na meer dan 2 uur vastzitten heb ik het gisteren opgegeven & maar terug naar huis beginnen te kruipen
Comment
-
Omdat imageshack er geen zin in had?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenZe hebben inderdaad hun best gedaan in Brussel.
(edit: de andere Bugs volgen als imageshack er weer zin in heeft. )
alleen een klein beetje spijtig van de 4 replica/rebody's die er stonden & wat me héél hard stoorde was de platte band op de Galibier.
& ook dat de wagens al stof aan het vergaren waren, dus ze worden blijkbaar niet elke dag gekuist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenWaarom post je nu die stomme Veyrons terwijl er daar zoveel anders lekkers stond
onzen Dave is nog wat jong éh (zeker van uitzicht )
& die spot ie niet zo makkelijk int stad
Comment
-
Combinatie van:
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenOmdat imageshack er geen zin in had?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenCombinatie van:
En het feit dat je altijd het beste voor het laatst moet houden.
Comment
Comment