Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
best moeilijk & raar
zowiezo tripod
maar sommige spots gaven echt rare belichting vond ik
op sommige wagens 2-3 keer een nieuwe witbalans & nog niet tevreden, men autobalans had er te hard moeite, uiteindelijk bij een aantal gewoon op kelvin af gesteld om dat er beter uit te krijgen
Miljaar zal weer sukkelen zijn dus hatelijk die spots een stuk overbelicht en de rest onderbelicht ...
na Mulhouse (feb'09) blijkbaar Bug-overdose voor mij,
was na een klein half uurtje al buiten,
goh
na de bug specials op Villa d'Este, Pebble Beach, al de Bugs op practisch elk classic event & zowat elke veiling & Mulhouse 3 weken geleden was ik hier 6 uur binnen & wast eigelijk nog niet genoeg
de wagen die je hier post das een A61500 Pininfarina uit 1949
qua Bugatti's is er niet echt veel dat op deze stijl trekt, vergeet niet dat Bugatti eigelijk de 2de wereldoorlog niet echt heeft overleeft.
Jean was al dood ervoor, Ettore was gestorven in 47 & de naoorlogse taxes door de franse regereing op luxemerken & grote cilinderinhoud was een beetje de doorslag, het volume van wagens dat ze daarna tssn 50 & 63 gebouwd hebben ligt op iets van een 15 stuks ofzo, grand prix wagens inbegrepen.
Ik veronderstel dat de Maser die je bedoeld de A6GCS/53 Pininfarina is:
Styled by Pininfarina, the A6GCS Berlinetta was one of the prettiest Maseratis and its racing pedigree was only trumped by its gorgeous good looks.
een van de allermooiste wagens ooit
over de Ferrari op veiling, tja een rode met opschrift op een van de deuren, das héél duidelijk éh :p
over dit jaar kan ik me niet onmiddelijk voor de geest halen welke je bedoelt, wel voor de RM Maranelo 2008 veiling
toen hadden ze een 340 America Ghia s/n 0150A aangeboden:
Je zit er simpelweg boenk op. Die Ferrari is een van m'n droomkarren, die heeft zoiets... Wauw
Ik ben hevige voorstander van dergelijke wagens, ze zien'r knap, robuust en snel uit, en toch ook ietwat understated.
Dus de T101 is de enige die ietwat in't rijtje past?
Gisteren nog'ns de website van Jaap Braam Ruben bekeken, mensenlief die heeft'n hoop kunstwerken te koop staan! Heb je die al'ns kunnen ontmoeten Dirk, en zo ja, is dat een aangenaam persoon?
Je zit er simpelweg boenk op. Die Ferrari is een van m'n droomkarren, die heeft zoiets... Wauw
Ik ben hevige voorstander van dergelijke wagens, ze zien'r knap, robuust en snel uit, en toch ook ietwat understated.
Dus de T101 is de enige die ietwat in't rijtje past?
Gisteren nog'ns de website van Jaap Braam Ruben bekeken, mensenlief die heeft'n hoop kunstwerken te koop staan! Heb je die al'ns kunnen ontmoeten Dirk, en zo ja, is dat een aangenaam persoon?
wel grappig dat het toch die is die je bedoelde
deze is een prachtige wagen met leuke motor & interesante geshiedenis
tja, de T101 is natuurlijk de enigste in het rijtje dan ja, alhoewel deze eigelijk zowat de mooiste van de "serie" is imo.
hierin zie je toch het duidelijke verschil qua design in pre & postwar
alhoewel deze allemaal al begin jaren 50 zijn moet je niet vergeten dat de design evolutie lichtelijk gestopt is in 1939 dus zit er meer dan 10 jaar tussen, gewoon de verschillen al bekijken tussen bv 1930-35-39 is al immens.
ik weet wie JBP is, ken hem van gezicht, zie hem wel een paar keer per jaar ergens, maar eigelijk nog nooit met hem gesproken.
goh
na de bug specials op Villa d'Este, Pebble Beach, al de Bugs op practisch elk classic event & zowat elke veiling & Mulhouse 3 weken geleden was ik hier 6 uur binnen & wast eigelijk nog niet genoeg
eindelijk iemand die zwaarder verslaafd is als 'k zelf,
't ergste van heel het verhaal,
'k had bij het buitenkomen zo'n goesting in mijn sportbakske
en 'k was daar met de zout-bestendige mercedes DIEZEL
eindelijk iemand die zwaarder verslaafd is als 'k zelf,
't ergste van heel het verhaal,
'k had bij het buitenkomen zo'n goesting in mijn sportbakske
en 'k was daar met de zout-bestendige mercedes DIEZEL
Ik ben vandaag ook eens een kijkje gaan nemen in Autoworld. Na iets minder als twee uur stond ik terug buiten. Mooie wagens, daar niet van, maar ik had graag het verhaal achter de auto erbij gehad. Goed dat ik dit topic gevonden heb, hier heb ik al heel wat interessante info gevonden over de tentoongestelde voertuigen.
wel grappig dat het toch die is die je bedoelde
deze is een prachtige wagen met leuke motor & interesante geshiedenis
tja, de T101 is natuurlijk de enigste in het rijtje dan ja, alhoewel deze eigelijk zowat de mooiste van de "serie" is imo.
hierin zie je toch het duidelijke verschil qua design in pre & postwar
alhoewel deze allemaal al begin jaren 50 zijn moet je niet vergeten dat de design evolutie lichtelijk gestopt is in 1939 dus zit er meer dan 10 jaar tussen, gewoon de verschillen al bekijken tussen bv 1930-35-39 is al immens.
ik weet wie JBP is, ken hem van gezicht, zie hem wel een paar keer per jaar ergens, maar eigelijk nog nooit met hem gesproken.
De informatie over die leuke motor en die interessante geschiedenis mag je me gerust eens pm'en, of posten in't Ferrari-lovers-topic?
Ik zou graag'ns gewoon een bezoekje brengen aan Jaap Braam Ruben z'n werkplaats/collectie, maar denk dat je daar zomaar niet binnen raakt. Als je op z'n website (fineautomobiles.nl of .com ofzo) dan zie je wat'ie allemaal te koop heeft staan. Fenomenaal!
'k dacht dat de T57atlantic GROTER was,
viel me wat tegen,
en 'k dacht dat er eentje op BE-platen was????
misschien toch maar sparen voor een Talbot-Lago
een atlantic op BE platen?
tuurlijk
een replica
& tja als je met Talbot Lago een Teardrop bedoelt, dan gaat je dat toch al zeker goedkoper zijn & makkelijker om er eentje te pakken te krijgen
voor de prijs van 1 Atlantic kan je eigelijk 4 Teardrops kopen
Comment