Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BUGATTI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
    Dit is 1 ongeveer een stopje opgetrokken; beter? als ik ze zo naast elkaar zet mag hij dit eigenlijk wel hebben

yep, komt al beter uit, mijn mening toch

Comment

uehm dirk totaal verkeerd tripod was wel degelijk mee. twas wel niet dat van mijn eigen (is iets aan defect) en dit was niet zo een goed
      diafragmakeuzes zijn bewust zo gedaan om scherptedieptes in het beeld te krijgen.
      Die van T59 is zo gekozen omdat ik het detail van de eigenaar wou weergeven of dit n geslaagd is wil ik in het midden laten.
      De royale is inderdaad uit de hand genomen maar hier gaat het mij ook wat meer om de achtergrond zodat je info hebt voor mensen die niks kennen van het merk of over wat het gaat. de auto in deze foto is wat bijzaak voor mij. Heb die foto ook eens opgelicht achteraf en vond dar niet veel aan.
      Een f12 gebruik ik zelden omdat ik zo foto´heel dikwijls nogal platjes vind maar zal dat in het vervolg zeker eens doen. (alles is gedaan tussen 2.8 en 5).
      toch tripod?
      de helft kwam me wat donker over, daarom dat ik het idee had dat je uit de losse hand had genomen

Comment

• Dirk; staat je scherm niet een beetje te donker ingesteld? want dat kan heel veel schelen. Of het mijne te licht kan natuurlijk ook.
        Ik zal zien wat de printed versie geeft en kan ze dan eventueel nog wat oplichten. Nu gaat het nog vooral over de inhoud, compositie en raw bewerking dus mag niet teveel PS trucken op loslaten. Was ook de eerste keer dat ik mijn nieuwe BW pol filter gebruikt heb op deze lens dus moet die ook nog wat leren kennen.
        Deel is op statief gedaan ander in de hand. Ik werk eigenlijk niet graag met statieven, bewerkt je beweeglijkheid teveel naar mijn mening. Maar ja dat zal wel beteren als ik dat meer zal gebruiken zeker?

@Audi S8 blijkbaar zijn ze voor Dirk wel zichtbaar

Comment

Dirk; staat je scherm niet een beetje te donker ingesteld? want dat kan heel veel schelen. Of het mijne te licht kan natuurlijk ook.
          Ik zal zien wat de printed versie geeft en kan ze dan eventueel nog wat oplichten. Nu gaat het nog vooral over de inhoud, compositie en raw bewerking dus mag niet teveel PS trucken op loslaten. Was ook de eerste keer dat ik mijn nieuwe BW pol filter gebruikt heb op deze lens dus moet die ook nog wat leren kennen.
          Deel is op statief gedaan ander in de hand. Ik werk eigenlijk niet graag met statieven, bewerkt je beweeglijkheid teveel naar mijn mening. Maar ja dat zal wel beteren als ik dat meer zal gebruiken zeker?

@Audi S8 blijkbaar zijn ze voor Dirk wel zichtbaar
          tripod is een gewoonte hoor
          ik verkies het gewoonweg vanwege het kwaliteitsvoordeel dat je eruithaalt
          vooral op deze expo, de helft van de wagens staan voor een zwarte onder & achtergrond, met nogal lastige belichting
          dus ik blijf gewoon op 50iso & dan F12 ofzo om alles lekker scherp te hebben, F2,8 vind ik binnen niet nodig als je de volledige wagen in bv 3/4 front wilt nemen, als je close ups bv neemt dan weer wel

Comment

• zit iets in Leg die link nog niet steeds dat je op een tripod geen reking moet houden met die sluitertijd. maar mercikes voor de hints alvast.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
              Die is blijkbaar ook niet origineeel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                Die is blijkbaar ook niet origineeel.
                klopt, deze is inderdaad een replica
                er is dan ook maar 1 T252 gebouwd geweest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                  klopt, deze is inderdaad een replica
                  er is dan ook maar 1 T252 gebouwd geweest
                  gelukkig, imho no beauty
                  Last edited by ; 11/01/2010, 21:13. Reden: muug

Comment

• Dit word toch werk voor een ervaren restaurateur.

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Als ik dat zou kopen zou ik dat niet restaureren. Zo blijft het verhaal achter die wagen goed bewaard.

Gewoon zo ergens in huis zetten, grote open ruimte.

Last edited by ; 11/01/2010, 23:46.

Comment

• binnen 1,5 week kan je hem kopen
                        daarbij is het eigelijk de moeite niet meer om te restaureren, de kost haal je er niet uit, het gaat je eigelijk evenveel kosten om een replica op te bouwen met dat s/n & sinds je die toch hebt, kan je de papieren zo in orde krijgen

Comment

• Veel meer dan een hoopje roest blijft er niet meer over

Comment

• Vandaag naar de tentoonstelling in Autoworld geweest.
                            Wát - een - wagens... Wat zeg ik, kunstwerken!
                            Jedoch: belachelijk weinig informatie, en de accomodatie trekt eerlijk gezegd echt op niets... Het stuk van de Bugatti-tentoonstelling was ok, maar de rest? Triestig³.

Comment

Enkele sfeerbeeldjes van bugatti100 van mijn bezoek gisteren. Enige feedback op de foto´s is altijd welkom want ik ga er een 5 tal van gebruiken voor mijn avondlessen fotografie

Welke is diegene die je hier helemaal rechts, in de warmrode kleur, ziet op de foto?

Comment

• Vandaag ook een bezoekje gebracht aan autoworld.
                                Mooie collectie,eerste keer een veyron irl gezien en ik moet eerlijk zeggen dat ik er meer van verwacht had.Misschien dat de auto met andere kleurstellingen een diepere indruk nalaat.De Grandsport die beneden stond zat helemaal onder het stof

Toch enkele fotootjes getrokken

Deze vond ik wel een tof exemplaar,deed me een beetje denken aan de strips van Michel Vaillant.

Comment

• die bruin rode is deze maar weet het type totaal niet

Comment

• Dan toch in autoworld geraakt en heb daar geen spijt van gehad ! enkel jammer dat er zo'n wachtrij was om binnen te gaan
                                    Mijn gebrek aan tijd zie je dan ook aan mijn foto's

Comment

• Ook nog geweest gisteren. Kort samengevat:

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                        Als ik dat zou kopen zou ik dat niet restaureren. Zo blijft het verhaal achter die wagen goed bewaard.

Gewoon zo ergens in huis zetten, grote open ruimte.

Nen Holander zou er 230000€voor betaalt hebben.

En ik wil mijn eigen talkshow.

Find content from CNBC and the NBCUniversal family of networks on NBC.com!

.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                          Nen Holander zou er 230000€voor betaalt hebben.

En ik wil mijn eigen talkshow.

Find content from CNBC and the NBCUniversal family of networks on NBC.com!

.
                                          nee, gaat naar Amerika
                                          en om correct te zin: €260,500

even verduidelijken, Jaak Braam Ruben heeft geboden, inderdaad nen hollander
                                          maar in opdracht van Peter Mullin die zelf wel in Arizona zat bij RM of Gooding
                                          dus deze gaat in huidige conditie blijven en zo in zijn nieuw museum te komen staan
                                          Last edited by ; 26/01/2010, 10:04.

Comment

Working...
                                          X