Als ge met een veyron in de regen of sneeuw rijdt. kan de motor dan geen schade oplopen omdat er geen motorkap overhangt?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BUGATTI Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenAls ge met een veyron in de regen of sneeuw rijdt. kan de motor dan geen schade oplopen omdat er geen motorkap overhangt?
Comment
-
Bugatti Veyron SuperSport
Helemaal in de traditie van het merk komt Bugatti met een SuperSport versie van de Veyron. Die heeft nog meer vermogen dan het standaard model.
De SuperSport wordt de volgende variant van de Bugatti Veyron. Dat weet de website Bugattipassion te melden.
Naar verluidt heeft de auto een vermogen van 1.200 pk en haalt hij 425 km/u. De auto wordt in augustus gepresenteerd op het concours d’elegance in Pebble Beach.
Bugatti bouwt slechts dertig exemplaren van de SuperSport. Die komen bovenop de productie van driehonderd regulieren coupés en de honderdvijftig Grand Sports.
SuperSport is een historisch verantwoorde aanduiding bij Bugatti. Van de EB110 verscheen al zo’n variant en ook van de Type 55 uit de jaren ’30 bestaat een Supersport-versie.
autoweek.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenBugatti Veyron SuperSport
Helemaal in de traditie van het merk komt Bugatti met een SuperSport versie van de Veyron. Die heeft nog meer vermogen dan het standaard model.
De SuperSport wordt de volgende variant van de Bugatti Veyron. Dat weet de website Bugattipassion te melden.
Naar verluidt heeft de auto een vermogen van 1.200 pk en haalt hij 425 km/u. De auto wordt in augustus gepresenteerd op het concours d’elegance in Pebble Beach.
Bugatti bouwt slechts dertig exemplaren van de SuperSport. Die komen bovenop de productie van driehonderd regulieren coupés en de honderdvijftig Grand Sports.
SuperSport is een historisch verantwoorde aanduiding bij Bugatti. Van de EB110 verscheen al zo’n variant en ook van de Type 55 uit de jaren ’30 bestaat een Supersport-versie.
autoweek.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk BerichtenHoeveel gaat ie dan kosten? 1,5 miljoen?It seems that English car blog carsuk.net have heard from a prospective buyer of the rumoured Super Sport Veyron who has confirmed the rumours of the car's
Er wordt gefluisterd dat 'ie 300kg lichter zou zijn ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichtenhttp://www.gtspirit.com/2010/06/19/r...ort-confirmed/
Er wordt gefluisterd dat 'ie 300kg lichter zou zijn ook.
300 kg is echt immens veel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenop een luxe kar van 2 ton is dat toch te doen. Alleszinds beter dan er nog es 200 pk bij duwen, al mag dat ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenMaja, ik vraag me dan af waar ze dat gewicht gaan halen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenBij Bentley hebben ze toch ook maar een honderdtal kilo's van de Continental GT gekregen toen ze de Supersport maakten? En die kar is standaard nog een pak zwaarder dan de Bug. Ik zie ook niet echt waar ze die 300 overbodige kilo's gaan vinden...
Ik weet het niet, maar 300 kg is echt véél!
Comment
-
Mja, is wel waar, 100 uit het interieur en dan houdt het idd wel op. 4wd gaan ze niet laten vallen en de rest zullen ze vanaf het begin wel al goed gemaakt hebben, tis geen golfje waar ze nu een gti van maken. Maar ik ken er niet zo veel van, hopelijk verbazen ze ons, het zou mooi zijn.
Comment
-
oh man...een topic naar mij hart
100 jaar Bugatti in Bxl
Nederlandse Bugatti op Top Gear Live show in Amsterdam
heb er nog staan, maar moeten nog eens online geraken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenDie veyron ziet er al serieus verouderd uit imo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Missloungegirl Bekijk Berichten100 jaar Bugatti in Bxl
Dit ding straalt toch gewoon 1998 uit met die Passat koplampen??
Nope, serieus verouderd al.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenDit ding straalt toch gewoon 1998 uit met die Passat koplampen??
Nope, serieus verouderd al.
Comment
Comment