Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BUGATTI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als ge met een veyron in de regen of sneeuw rijdt. kan de motor dan geen schade oplopen omdat er geen motorkap overhangt?
    BMW X5 45e

Comment

• Een Veyron moet je IMO niet kopen als je dat bandengeld niet als kleingeld beschouwt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        Als ge met een veyron in de regen of sneeuw rijdt. kan de motor dan geen schade oplopen omdat er geen motorkap overhangt?
        Is toch helemaal afgedekt met plastic of wat weet ik wat allemaal.

Comment

• Bugatti Veyron SuperSport

Helemaal in de traditie van het merk komt Bugatti met een SuperSport versie van de Veyron. Die heeft nog meer vermogen dan het standaard model.

De SuperSport wordt de volgende variant van de Bugatti Veyron. Dat weet de website Bugattipassion te melden.
          Naar verluidt heeft de auto een vermogen van 1.200 pk en haalt hij 425 km/u. De auto wordt in augustus gepresenteerd op het concours d’elegance in Pebble Beach.
          Bugatti bouwt slechts dertig exemplaren van de SuperSport. Die komen bovenop de productie van driehonderd regulieren coupés en de honderdvijftig Grand Sports.
          SuperSport is een historisch verantwoorde aanduiding bij Bugatti. Van de EB110 verscheen al zo’n variant en ook van de Type 55 uit de jaren ’30 bestaat een Supersport-versie.

autoweek.nl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
            Bugatti Veyron SuperSport

Helemaal in de traditie van het merk komt Bugatti met een SuperSport versie van de Veyron. Die heeft nog meer vermogen dan het standaard model.

De SuperSport wordt de volgende variant van de Bugatti Veyron. Dat weet de website Bugattipassion te melden.
            Naar verluidt heeft de auto een vermogen van 1.200 pk en haalt hij 425 km/u. De auto wordt in augustus gepresenteerd op het concours d’elegance in Pebble Beach.
            Bugatti bouwt slechts dertig exemplaren van de SuperSport. Die komen bovenop de productie van driehonderd regulieren coupés en de honderdvijftig Grand Sports.
            SuperSport is een historisch verantwoorde aanduiding bij Bugatti. Van de EB110 verscheen al zo’n variant en ook van de Type 55 uit de jaren ’30 bestaat een Supersport-versie.

autoweek.nl
            Hoeveel gaat ie dan kosten? 1,5 miljoen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk Berichten
              Hoeveel gaat ie dan kosten? 1,5 miljoen?
              It seems that English car blog carsuk.net have heard from a prospective buyer of the rumoured Super Sport Veyron who has confirmed the rumours of the car's

Er wordt gefluisterd dat 'ie 300kg lichter zou zijn ook.

Comment

• 1982 BMW E28 528i
                2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                  http://www.gtspirit.com/2010/06/19/r...ort-confirmed/

Er wordt gefluisterd dat 'ie 300kg lichter zou zijn ook.
                  Don't believe a word of it.

300 kg is echt immens veel.

Comment

• op een luxe kar van 2 ton is dat toch te doen. Alleszinds beter dan er nog es 200 pk bij duwen, al mag dat ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                      op een luxe kar van 2 ton is dat toch te doen. Alleszinds beter dan er nog es 200 pk bij duwen, al mag dat ook.
                      Maja, ik vraag me dan af waar ze dat gewicht gaan halen...

Comment

• Bij Bentley hebben ze toch ook maar een honderdtal kilo's van de Continental GT gekregen toen ze de Supersport maakten? En die kar is standaard nog een pak zwaarder dan de Bug. Ik zie ook niet echt waar ze die 300 overbodige kilo's gaan vinden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          Maja, ik vraag me dan af waar ze dat gewicht gaan halen...
                          Echt hè. En waarom hebben ze daar dan niet eerder aan gedacht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                            Bij Bentley hebben ze toch ook maar een honderdtal kilo's van de Continental GT gekregen toen ze de Supersport maakten? En die kar is standaard nog een pak zwaarder dan de Bug. Ik zie ook niet echt waar ze die 300 overbodige kilo's gaan vinden...
                            Dat is imo niet in dezelfde grootorde.. hoeveel kg hebben ze er bij Bentley uitgehaald? 100? En die heeft geen achterbank meer, carbon stoelen, lichtere wielen, carbon-ceramic remmerij en nog wat zaken. Al die zaken heeft een Veyron al.

Ik weet het niet, maar 300 kg is echt véél!

Comment

• Mja, is wel waar, 100 uit het interieur en dan houdt het idd wel op. 4wd gaan ze niet laten vallen en de rest zullen ze vanaf het begin wel al goed gemaakt hebben, tis geen golfje waar ze nu een gti van maken. Maar ik ken er niet zo veel van, hopelijk verbazen ze ons, het zou mooi zijn.

Comment

• Op het interieur valt nog wat te besparen, maar dat gaan ze nooit doen volgens mij. Een spartaanse cockpit past gewoon niet bij die wagen.

Comment

• oh man...een topic naar mij hart

100 jaar Bugatti in Bxl

Nederlandse Bugatti op Top Gear Live show in Amsterdam

heb er nog staan, maar moeten nog eens online geraken

Comment

• Die veyron ziet er al serieus verouderd uit imo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                      Die veyron ziet er al serieus verouderd uit imo
                                      Dan zijn alle auto's zowaar gepensioneerden op wielen als je deze Bugatti al op leeftijd noemt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Missloungegirl Bekijk Berichten
                                        100 jaar Bugatti in Bxl

Dit ding straalt toch gewoon 1998 uit met die Passat koplampen??

Nope, serieus verouderd al.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                          Dit ding straalt toch gewoon 1998 uit met die Passat koplampen??

Nope, serieus verouderd al.
                                          Sinds de EB112 is het front niet echt geëvolueerd.

Comment

Working...
                                          X