Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BUGATTI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

prachtig!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
      Wat bedoelen ze met dat 2e?

Dat ie evenveel zuipt als 16 crossers, dat ie een even nutteloos bezit is als 16 dezelfde crossers?
      16 cilinders. Het is officieel dan ook de "Veyron 16.4".
      American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

Voorwat staat die .4 dan ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic
          16 cilinders in 4 cilinderrijen van telkens 4 cilinders.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic
            4 Turbo's

Comment

edith

Comment

Heerlijk die Atlantiques.Dat zijn nog eens échte Bugatti's.

Comment

Bugatti in de problemen? (klik)

Comment

Damn. Als dit erdoor komt dan zijn er toch verschrikkelijk veel fabrikanten die een serieuze tik krijgen. Voor diegenen die, net als ik, geen streaming media kunnen openen een tweede link.
                    American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

Bedankt voor die tweede link Maaher, daar had ik nog niet aan gedacht.

Comment

Da zou wel spijtig zijn
                        tis nie echt voor in dit topic maar ik kan dus ook geen streaming media openen
                        weet er iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Comment

Die ****** Amerikanen hebben toch altijd iets te zagen Er was toch ook sprake dat de Ferrari F430 niet meer in Amerika kon verkocht worden omdat hij niet over een of andere airbag beschikt Enfin

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xime
                            Da zou wel spijtig zijn
                            tis nie echt voor in dit topic maar ik kan dus ook geen streaming media openen
                            weet er iemand hoe ik dit kan verhelpen?
                            Da's meer iets voor het "pc problemen topic" maar bij ons is het de bedrijfsfirewall die streaming media blokkeert.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F430
                              Die ****** Amerikanen hebben toch altijd iets te zagen Er was toch ook sprake dat de Ferrari F430 niet meer in Amerika kon verkocht worden omdat hij niet over een of andere airbag beschikt Enfin
                              ik denk echter dat er geen probleem is voor Bugatti hoor
                              Voor de ferrari hebbe ze ook een oogje dicht geknepen.
                              Dan gaat dat voor een wagen dit 7x zoveel waard is zeker geen probleem zijn
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Het probleem zou zelfs met uitstel groot zijn.
                                Amerikaanse wetgeving schrijft vanaf volgende maand voor dat autofabrikanten hun modellen uitrusten met de slimme airbags. Voor Bugatti betekent de regelgeving dat zijn enige model, de Veyron van 1 miljoen euro, opnieuw moet worden ontworpen. De prijs van de auto gaat daardoor 10 procent omhoog, wat volgens de onderneming "catastrofale" gevolgen zal hebben voor de verkoop. Bugatti verwacht de komende drie jaar 3,1 miljoen euro te verliezen, ook als het uitstel krijgt.
                                bron

Comment

*zoekt gepaste emoticon*

gevonden:
                                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Kan ik alleen maar mee akkoord gaan. De reden van de extra kostprijs zit 'm ook in het feit dat dan ze opnieuw crashtests (ik dacht 120) moeten uitvoeren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300
                                      *zoekt gepaste emoticon*

gevonden:

²
                                      Belachelijk. Alsof het zoveel gaat uitmaken voor de veiligheid. Ze zouden de fabrikanten beter verplichten de intelligente airbags te voorzien bij een generatiewissel.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maaher
                                        Het probleem zou zelfs met uitstel groot zijn.

bron
                                        De prijzen van de VAG producten gaan weer de hoogte ingaan denk ik.

Comment

Massa probleempje?
                                          VIDEO
                                          Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

Working...
                                          X