Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BUGATTI Lovers
Collapse
X
-
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWaarom de ?
Comment
-
feitelijk bedoelde ze de , beetje de anders/verkeerd geinterpreteerd
Vind die van hierboven wel vet, enkel hadden die chromé lijnen van mij niet moeten doorlopen over de kont.
Verstoord de lekker brede poep.1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Missloungegirl Bekijk Berichtenah nee gewoon Zalig gelijk altijd he die machientjes mij gaat ge nie rap iets slecht over Bugatti horen zeggen ze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenover echte Bugatti's mij ook niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Deze is precies een heel wat verschillend van diegene die ik al gezien heb. Vooral het deel tussen cabine en achterkant, wat dus boven de motor komt
Edit: de supersports dus, net even de vorige pagina bekeken
Khad nog niet opgemerkt dat die uiterlijk ook fel veranderd was.
Lekker!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk denk dat iedereen die een beetje bezig is met auto's dat wel weet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenVraag is "zou dat zo erg geweest zijn"?
De Veyron hadden ze ook onder een andere merknaam uit hun portfolio kunnen uitbrengen.
Comment
-
Enige kanshebber voor een wagen als de Veyron was bij Bentley imho. Bentley heeft ooit de Hunaudières concept uitgebracht en die kon wellicht verder ontwikkeld worden tot een Veyron. Wanneer ook Bugatti, wat exotischer en nog roemrijker klinkt dan Bentley, deel uit maakt van je portfolio, waarom zou je die dan uitbrengen onder de merknaam Bentley?
Comment
Comment