prachtig!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BUGATTI Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoWat bedoelen ze met dat 2e?
Dat ie evenveel zuipt als 16 crossers, dat ie een even nutteloos bezit is als 16 dezelfde crossers?American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
-
Damn. Als dit erdoor komt dan zijn er toch verschrikkelijk veel fabrikanten die een serieuze tik krijgen. Voor diegenen die, net als ik, geen streaming media kunnen openen een tweede link.American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door XimeDa zou wel spijtig zijn
tis nie echt voor in dit topic maar ik kan dus ook geen streaming media openen
weet er iemand hoe ik dit kan verhelpen?American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430Die ****** Amerikanen hebben toch altijd iets te zagen Er was toch ook sprake dat de Ferrari F430 niet meer in Amerika kon verkocht worden omdat hij niet over een of andere airbag beschikt Enfin
Voor de ferrari hebbe ze ook een oogje dicht geknepen.
Dan gaat dat voor een wagen dit 7x zoveel waard is zeker geen probleem zijn2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Het probleem zou zelfs met uitstel groot zijn.
Amerikaanse wetgeving schrijft vanaf volgende maand voor dat autofabrikanten hun modellen uitrusten met de slimme airbags. Voor Bugatti betekent de regelgeving dat zijn enige model, de Veyron van 1 miljoen euro, opnieuw moet worden ontworpen. De prijs van de auto gaat daardoor 10 procent omhoog, wat volgens de onderneming "catastrofale" gevolgen zal hebben voor de verkoop. Bugatti verwacht de komende drie jaar 3,1 miljoen euro te verliezen, ook als het uitstel krijgt.American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
Kan ik alleen maar mee akkoord gaan. De reden van de extra kostprijs zit 'm ook in het feit dat dan ze opnieuw crashtests (ik dacht 120) moeten uitvoeren.American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300*zoekt gepaste emoticon*
gevonden:
²
Belachelijk. Alsof het zoveel gaat uitmaken voor de veiligheid. Ze zouden de fabrikanten beter verplichten de intelligente airbags te voorzien bij een generatiewissel.
Comment
Comment