?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BUGATTI Lovers
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
?
haha
dat herinner ik mij nog, was in 2002 of 2003
was de eerste ronde op Laguna Seca tijdens een onoffiecele presentatie, was niet echt handelbaar toen, dus launch weer uitgesteld
erger nog, dat was toen ie de pits uit reed
Drew heeft toen die foto genomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenwas de eerste ronde op Laguna Seca tijdens een onoffiecele presentatie, was niet echt handelbaar toen, dus launch weer uitgesteld
erger nog, dat was toen ie de pits uit reed
Zou best kunnen.Bugatti heeft nogal toeren moeten uithalen om de Veyron op de markt te brengen.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
De veyron op Geneve, gaf een zeer vreemd gevoel om te kijken naar een wagen van over de Miljoen euro... en te beseffen dat je dat nooit zal bezitten...
het was het zeer moeilijk een foto te nemen (met al die spots..) maar dit is de meest geslaagde...Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenMijn eerste Veyron gespot in het wild!
Nummerplaat: VYR-011
Zwart-Rood kleurencombo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenhuh?? das de plaat van de invoerder maar die heeft een andere kleurencombo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenDit was VYR-011 die ik spotte in Spa
De plaat hing trouwens ook aan de andere kant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtentgaat wel over de EB110 en niet dat proto-geval
beter uw huiswerk maken als je een topic begint.
Wat is er raar gevormd aan de EB110? Pure agressieve looks
ter illustratie
EB110
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
schande
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenMijn eerste Veyron gespot in het wild!
Nummerplaat: VYR-011
Zwart-Rood kleurencombo.
Comment
-
Wauw... Té ZOT!
testdrive @ Saudi Arabië.Veyron
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenWauw... Té ZOT!
testdrive @ Saudi Arabië.Veyron
http://video.google.nl/videoplay?doc...bugatti+veyron
Comment
Comment