Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BUGATTI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
    Wauw... Té ZOT!

testdrive @ Saudi Arabië.Veyron

http://video.google.nl/videoplay?doc...bugatti+veyron
    Die acceleratie is op het ongezonde af. Ik denk dat je dit niet moet doen nadat je uitgebreid gegeten hebt...

Toch, leuk voor een keer, maar volgens mij biedt een 997 GT3 (RS) of een F430 Challenge zoveel meer fun

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
      Die acceleratie is op het ongezonde af. Ik denk dat je dit niet moet doen nadat je uitgebreid gegeten hebt...

Toch, leuk voor een keer, maar volgens mij biedt een 997 GT3 (RS) of een F430 Challenge zoveel meer fun
      Qua geluid zullen die GT3 en die F430 in ieder geval beter doen. Ik vind 't echt 'n voos geluid.

Comment

• Daarom dat ik bijvoorbeeld ook liever een 997 GT3 dan een 997 TT zou hebben. Die Turbo's overstemmen bij vollast het motorgeluid, wat jammer is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
          Qua geluid zullen die GT3 en die F430 in ieder geval beter doen. Ik vind 't echt 'n voos geluid.
          Who cares als je 1001 pk hebt. Dan geef je geen moer om dat geluid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
            Who cares als je 1001 pk hebt. Dan geef je geen moer om dat geluid.
            Idd.
            En omdat bij dit soort eigenaars geld geen rol speelt.Is er een andere uitlaat voor de Bugatti op komst,plus een vermogenwinst van 50 à 60pk,wat natuurlijk niets is op zo'n wagen...
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Idd.
              En omdat bij dit soort eigenaars geld geen rol speelt.Is er een andere uitlaat voor de Bugatti op komst,plus een vermogenwinst van 50 à 60pk,wat natuurlijk niets is op zo'n wagen...
              Ik geloof dat je niet zomaar dingen kon veranderen op een Bugatti - hier elders te lezen - en 't zou ook maar zonde zijn ook.

Indien je het geld hebt, en je kunt zo'n Bugatti kopen, dan laat je 'm niet staan om het gebrom dat ie produceert. Ik durf er veel geld op in te zetten dat er veel mensen zo'n Bugatti kopen, gewoon omdat ie "de snelste" is, niet omdat ze autoliefhebber zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten

Het is pas als je stopt, dat je eten eruit wil

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                Daarom dat ik bijvoorbeeld ook liever een 997 GT3 dan een 997 TT zou hebben. Die Turbo's overstemmen bij vollast het motorgeluid, wat jammer is...
                Ofwel hou je van het krijsen van een GT3, ofwel van het brommen van een 997TT
                Ik zou me in beide gelukkig voelen.

Comment

Ik geloof dat je niet zomaar dingen kon veranderen op een Bugatti - hier elders te lezen - en 't zou ook maar zonde zijn ook.

Indien je het geld hebt, en je kunt zo'n Bugatti kopen, dan laat je 'm niet staan om het gebrom dat ie produceert. Ik durf er veel geld op in te zetten dat er veel mensen zo'n Bugatti kopen, gewoon omdat ie "de snelste" is, niet omdat ze autoliefhebber zijn.
                  De uitlaat was van Bugatti zelf,dacht ik.

Comment

Idd.

Als je je een Veyron kan permitteren, houd je die wagen omdat het de snelste is en koop je een (paar) ander(e) racebeest(en) voor de klank van de motor.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• ik vindt de klank geweldig van de Bugatti! Rauwe sound (zoals de V16 van de Sixteen) met zalige Turbo's.

Past perfect bij z'n imago vind ik.

Comment

• Om de één of andere reden,zou ik deze wagen NOOIt kopen.
                        Ook niet om geldreden

Comment

• Het geluid van de Veyron gelijkt fel op dat van de SLR.
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Om de één of andere reden,zou ik deze wagen NOOIt kopen.
                            Ook niet om geldreden
                            oooh, ik direct. Sinds ik hem gezien; gehoord en aangeraakt heb op GoodWood ben ik er helemaal verkocht van

Zo'n zalige bak! Ook, je hebt dan wel een uniek stuk auto, dat daadwerkelijk geschiedenis heeft geschreven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                              oooh, ik direct. Sinds ik hem gezien; gehoord en aangeraakt heb op GoodWood ben ik er helemaal verkocht van

Zo'n zalige bak! Ook, je hebt dan wel een uniek stuk auto, dat daadwerkelijk geschiedenis heeft geschreven.

Idem hier. Alleen zou ik walgelijk veel geld moeten hebben eer ik hem in huis haal. Immers, het mag geen catastrofe zijn moest ik hem in de prak rijden. Niet dat ik hem veel zou buiten halen, maar toch. Heel af en toe duw je het gas toch eens goed in.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

Je moet toestemming hebben van Bugatti zelf, de uitlaat mocht wel dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten

Net zoals de EB10 is dit een machtige wagen, ik wacht op de cabrio versie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Het geluid van de Veyron gelijkt fel op dat van de SLR.
                                    Mja, dat is ook zo'n turbine-achtig geluid maar je hebt toch nog meer het V8-geroffel wat bij de Veyron totaal niet het geval is

Comment

• Wat een belachelijk geluid in zo een veyron.

Dat past meer bij een Toyota Prius

Comment

• Supercars

Supertest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                          Supercars

Supertest
                                          Zalig!

Comment

Working...
                                          X