Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BUGATTI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• al de Bug Veyrons van tijdens Monterey vorige zomer

de eerste is de meest bekende, de wagen van de persshots
      deze zag je letterlijk elke dag wel erges rondrijden & verschijnen

Comment

• en jawel zwart op zwart
        2-3 keer zien rijden, maar geen enkele keer te pakken gekregen tot hij eindelijk eens geparkeerd stond aan de ingang van Pebble Beach

Comment

• rood op zwart
          deze werd verkocht bij R&M
          alhoewel ik blijkbaar nu geen andere foto kan vinden was ik er toch echt zeker van dak er nog had genomen :s

Comment

• paars op zwart
            deze heb ik geen enkele keer ergens geparkeerd te pakken gekregen, wel meerdere keren zien rond touren

Comment

• zilver op zwart
              en de enigste die ik nerges heb zien rondrijden

dat moeten ze zijn

Comment

• kheb er nog nooiteene int echt gezien

Comment

• LOL die veyrons zie je eigenlijk echt wel veel vind ik maar ie doet me eigenlijk niet zo veel... indrukwekkende prestaties dat wel maar voor de rest. vooral véél te stil imho

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                    LOL die veyrons zie je eigenlijk echt wel veel vind ik maar ie doet me eigenlijk niet zo veel... indrukwekkende prestaties dat wel maar voor de rest. vooral véél te stil imho
                    Veel?

Comment

• ik vind dat DJ Dirk nogal een leventje heeft! Ik vraag me af wat je doet en hoe het komt dat je zoveel exclusievelingen tegenkomt. Mag pm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                        Veel?
                        ja voor een wagen van die prijs zie je ze veel... ik ben er afgelopen jaar 4 of 5 tegengekomen (weliswaar niet op gewone baan maar toch)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                          ik vind dat DJ Dirk nogal een leventje heeft! Ik vraag me af wat je doet en hoe het komt dat je zoveel exclusievelingen tegenkomt. Mag pm
                          Vraag ik me dus ook wel af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
                            Vraag ik me dus ook wel af.

Ik was eerst, jij krijgt het antwoord een andere keer

Comment

• Comment

• Dát is nu eens een schitterende foto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                  LOL die veyrons zie je eigenlijk echt wel veel vind ik maar ie doet me eigenlijk niet zo veel... indrukwekkende prestaties dat wel maar voor de rest. vooral véél te stil imho
                                  tja, ik zie wel héél wat beters dan die Veyrons
                                  maar ja, als ik daarvan hier iets post dan kent 95% die toch niet en reageren ze toch niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                    ik vind dat DJ Dirk nogal een leventje heeft! Ik vraag me af wat je doet en hoe het komt dat je zoveel exclusievelingen tegenkomt. Mag pm
                                    niets speciaals hoor

dagjob vertegenwoordiger
                                    bijberoep fotograaf

Comment

• gut
                                      der waren 2 op LMC, was ik weeral eens vergete

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                                        tja, ik zie wel héél wat beters dan die Veyrons
                                        maar ja, als ik daarvan hier iets post dan kent 95% die toch niet en reageren ze toch niet
                                        moet je mij nie vertellen, weet ik goed genoeg maar ja... een mens moet aanpassen wat ie post aan 't forum waarop ie dat doet zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                                          gut
                                          der waren 2 op LMC, was ik weeral eens vergete
                                          who can blame you, er vielen daar dan ook veel leukere dingen te zien

Comment

Working...
                                          X