Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BUGATTI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
    klopt anders kunnen ze al niet ingeschreven worden

en die eerste, das een belgische wagen

Toevallig niet van D.M. ?
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Een vriendin van mijn broer is bezig met het interieurdesgin van het nieuwe Bugatti center dat in Brussel komt! (Ik weet niet of dat hier al ergens vermeld was?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
        Toevallig niet van D.M. ?
        nee, iemand anders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
          Nu er hier toch wat kenners aanwezig zijn :

is dit toestel dan een replica ? gezien tijdens de maandelijkse meetings in Rijsel
          maar een héél klein beetje kennis hoor, ken nog steeds veel te weining van Bugs

en tja, de makkelijkste manier is de motorkap open te hebben éh
          maar dat ziet er wel een T43 uit

Comment

• Volgens mij is dat een replica op keverchassis, een Ruska ofzo.

Comment

• Volgens mij is dat brum.

Comment

• !

Nu ja, dan rijdt Brum met een wel héél mooie Bugatti !

Is er nu al een Belg die een Veyron bezit, ja/nee ? En wie mag dat zijn ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                  !

Nu ja, dan rijdt Brum met een wel héél mooie Bugatti !

Is er nu al een Belg die een Veyron bezit, ja/nee ? En wie mag dat zijn ?
                  2 al bevestigd in belgie

Comment

• En 3e zou op komst zijn naar Oud-Turnhout

Hopelijk deze keer niet in dat bugatti-blauw, want op zijn EB110 staat dat niet echt

Comment

• carlito was de uitleg op vorige pg genoeg?

Comment

carlito was de uitleg op vorige pg genoeg?
                        Jazeker.

Sorry, had ff topic uit het oog verloren.

Ga via via hem eens proberen contacteren om te vragen wat dat juist is dat ie heeft staan.

Kans dat ik daar ooit binnenmag schat ik op 0,5% ofzo, dus moet het anders proberen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Jazeker.

Sorry, had ff topic uit het oog verloren.

Ga via via hem eens proberen contacteren om te vragen wat dat juist is dat ie heeft staan.

Kans dat ik daar ooit binnenmag schat ik op 0,5% ofzo, dus moet het anders proberen...
                          ALS je iets weet
                          graag als mogelijk foto & s/n

Comment

ALS je iets weet
                            graag als mogelijk foto & s/n
                            uiteraard.

Maar ik zal via 5 tussenstations moeten gaan ongeveer vrees ik

Ik ken een paar man die er al een paar hebben gezien, maar niemand die in die kelder geweest is al.

Ik heb al verschillende keren gedacht dat ik eens een beveiligingscamera zou moeten hangen aan de straat, want telkens ik hem de straat hoor indraaien met die bentley of iets anders ben ik te laat vooraan om een foto te trekken.
                            Maar die grote Bug rijdt hij bijna niet mee. Ik veronderstel enkel als het écht moet.
                            En meestal zie ik niets van zijn wagens, aangezien hij de trailer tot in de garage rijdt, en ze daar inlaad. Deze vrachtwagen was nu toevallig te groot om in die kelder te krijgen

Comment

• eigelijk ben je wel bedankt éh, nu ben ik weer zo nieuwsgierig als iets

Comment

• Zo voel ik mij al 2 jaar

Vorig jaar hem aangesproken, maar hij was heel gesloten.
                                Van mijn neef weet ik dat hij in zijn woonkamer een vitrine heeft waar een auto in kan staan....

Comment

• Comment

• stel je voor
                                    iets van een 1,5 uur tegen 90 achter zo eentje aan cruisen

Comment

stel je voor
                                      iets van een 1,5 uur tegen 90 achter zo eentje aan cruisen

Comment

2 al bevestigd in belgie
                                        er is er al een in België van D'ieteren, en ik weet 2 mensen die eent besteld hebben. Niet van horen zeggen maar de boeken (handleidingen, bestelbon, keuze boek van de kleuren etc) gezien en doorbladert

Comment

• Comment

Working...
                                          X