Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een vriendin van mijn broer is bezig met het interieurdesgin van het nieuwe Bugatti center dat in Brussel komt! (Ik weet niet of dat hier al ergens vermeld was?)
Maar ik zal via 5 tussenstations moeten gaan ongeveer vrees ik
Ik ken een paar man die er al een paar hebben gezien, maar niemand die in die kelder geweest is al.
Ik heb al verschillende keren gedacht dat ik eens een beveiligingscamera zou moeten hangen aan de straat, want telkens ik hem de straat hoor indraaien met die bentley of iets anders ben ik te laat vooraan om een foto te trekken.
Maar die grote Bug rijdt hij bijna niet mee. Ik veronderstel enkel als het écht moet.
En meestal zie ik niets van zijn wagens, aangezien hij de trailer tot in de garage rijdt, en ze daar inlaad. Deze vrachtwagen was nu toevallig te groot om in die kelder te krijgen
Vorig jaar hem aangesproken, maar hij was heel gesloten.
Van mijn neef weet ik dat hij in zijn woonkamer een vitrine heeft waar een auto in kan staan....
er is er al een in België van D'ieteren, en ik weet 2 mensen die eent besteld hebben. Niet van horen zeggen maar de boeken (handleidingen, bestelbon, keuze boek van de kleuren etc) gezien en doorbladert
Comment