Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BUGATTI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Ik zeg het nog eens: vieze kleurencombo!

Doet u mij maar eentje met donkerbruin interieur...

Comment

• het koetswerk had mooier geweest moesten de kleuren andersom staan denk ik

Antwerpen is't Stad
        en al de rest is parking!!

Comment

• ik denk niet dat deze hier al heeft gestaan. Blijkbaar was voor de eigenaar van deze veyron de zijne nog niet exclusif genoeg dus heeft hij hem maar vern**kt

Antwerpen is't Stad

Comment

• deze kleurcombo is anders ook wel speciaal maar lelijk kan ik het zekr niet noemen

Antwerpen is't Stad

Comment

• Even in mijn fotoarchief gedoken : fotootjes getrokken vorig jaar in Valkenburg

Comment

• Comment

• Comment

• En op zolder vorig jaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                      ik denk niet dat deze hier al heeft gestaan. Blijkbaar was voor de eigenaar van deze veyron de zijne nog niet exclusif genoeg dus heeft hij hem maar vern**kt

Shoot me, maar die velgen staan hem wel goed...
                      Hij heeft eigenlijk nood aan gedurfdere velgen, die iets dieper gaan...

Comment

• Heeft die nu vooraan geen opening meer? Hoe zit het dan met de koeling? Ik zie wel dat er opzij twee zijn bijgekomen voor het portier. Toch niet gezond om daar aan te gaan sleutelen bij een Bugatti

Comment

• Die heeft een normale Veyron toch ook? Trouwens, ik dacht dat je niet mocht sleutelen aan die kar?

Comment

• Ah bon nu zie ik het. Maar da's raar op sommige Veyrons zie je die staan en op andere niet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                              ik denk niet dat deze hier al heeft gestaan. Blijkbaar was voor de eigenaar van deze veyron de zijne nog niet exclusif genoeg dus heeft hij hem maar vern**kt

Zijn tankdop is ook weg

Comment

• zijn klinken trouwens ook. Ik denk nogthand niet dat het een ps is... anders wel een zeer goede

Antwerpen is't Stad

Comment

• Het is een PS

Comment

• Is wel een PS.

Dit is een foto van de officiele stand van Bugatti op het salon van Geneve.
                                    En in de weerspiegeling in dat glazen wandje zie je de echte achtervelg.

Comment

• inderdaad nu jullie het zeggen... had er nog niet op gelet. Wel al op de de weerspiegeling achteraan maar die was aangepast...

mooi werk iig

Antwerpen is't Stad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door froggy Bekijk Berichten
                                        Even in mijn fotoarchief gedoken : fotootjes getrokken vorig jaar in Valkenburg

ben ik de enigste hier die moet opmerken dat dat gedrucht GEEN ECHTE BUG IS!!!!!

en ja der is zéér veel FOUT aan!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                                          ben ik de enigste hier die moet opmerken dat dat gedrucht GEEN ECHTE BUG IS!!!!!

en ja der is zéér veel FOUT aan!!!!
                                          Dat heeft even geduurd Het is inderdaad een Duitse Kitcar

Comment

Working...
                                          X