Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BUGATTI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door froggy Bekijk Berichten
    Dat heeft even geduurd Het is inderdaad een Duitse Kitcar
    man zag daarjuist die shots & kreeg bijna een hartaanval
    en dan NIEMAND die daarover struikelt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
      ben ik de enigste hier die moet opmerken dat dat gedrucht GEEN ECHTE BUG IS!!!!!

en ja der is zéér veel FOUT aan!!!!
      NEE IK HAD HET INDERDAAD NIET GEZIEN DJ DIRK BEDANKT DAT JE DIT OPGEMERKT HEBT!!!!!!!!!!!!!!
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• So Bugatti is stepping up Veyron production from 60 cars built in its first year to around 75 annually. 'We want to shorten the waiting time from just over a year,' chirps a spokesman. I bet they do. At the current rate of five dozen Veyrons a year, it'll be 2011 before they've finished building the last W16-powered behemoths, the fastest series production car the world has seen. And the good folk of Chateau Saint Jean, Molsheim, must be scared rigid that Brussels suits will have killed off 574g/km supercars by then.

Worldwide, Bugatti has delivered just 78 Veyrons to customers, and it has an order bank of 80 cars on its books (a year's production). The current plan is for a production run of 300 Veyrons, and there are few signs yet that the super-Bug will go the same way as the Jaguar XJ220 and other supercars of the twentieth century that never quite hit their targets.

But can the Veyron survive until the next decade with no changes? Surely Bugatti will be tempted to hone its landmark supercar, tinkering with engineering upgrades and equipment levels. Not to mention price. 'There are no plans at present,' says the official, defensively. He won't rule it out, though. But then when your only product costs the best part of £900,000, neither would you...

BRON

Verhoging van de productie op komst dus

Comment

• Comment

• Realy nice in silver!

Comment

• Het is al een vrij lelijke auto maar in het wit. Bicolor vind ik trouwens altijd vreselijk lelijk.

Comment

• Maakt niet uit in welke kleur 'ie komt, uiteindelijk. Al tendeer ik ook naar eentje met één kleur. Je kan je uitleven op www.bugatti-configurator.com

De Bugatti Veyron is DE auto EVER ! Er is nog nooit zo'n weergaloze auto gemaakt geweest, en ik denk niet dat er ooit nog opnieuw ooit zo'n auto gemaakt zal worden. De investeringen zijn dermate exorbitant en 't verlies per gemaakte auto is in absolute cijfers zo weerzinwekkend, dat je een Führer zoals Piëch nodig had die zichzelf zo'n afscheidscadeautje kon permitteren, binnen een zeer groot concern met een massa middelen. Plus ook de naam speelt mee, niks zo edel als "Bugatti".

Zelfs al maakt 9ff ooit een soortement Porsche met 1.200 pk die 420 km/u rijdt, of gelijk welke Saleen of Pagani of wat dan ook .... ze verzinken allemaal in 't niks hierbij.

De Veyron = de God van de auto's. Forever.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Maakt niet uit in welke kleur 'ie komt, uiteindelijk. Al tendeer ik ook naar eentje met één kleur. Je kan je uitleven op www.bugatti-configurator.com

De Bugatti Veyron is DE auto EVER ! Er is nog nooit zo'n weergaloze auto gemaakt geweest, en ik denk niet dat er ooit nog opnieuw ooit zo'n auto gemaakt zal worden. De investeringen zijn dermate exorbitant en 't verlies per gemaakte auto is in absolute cijfers zo weerzinwekkend, dat je een Führer zoals Piëch nodig had die zichzelf zo'n afscheidscadeautje kon permitteren, binnen een zeer groot concern met een massa middelen. Plus ook de naam speelt mee, niks zo edel als "Bugatti".

Zelfs al maakt 9ff ooit een soortement Porsche met 1.200 pk die 420 km/u rijdt, of gelijk welke Saleen of Pagani of wat dan ook .... ze verzinken allemaal in 't niks hierbij.

De Veyron = de God van de auto's. Forever.

Hier ben ik het volledig met je eens Gilles,de Veyron is misschien niet de mooiste wagen ooit,wellicht zullen er nog krachtiger wagens op de markt komen(jij hebt de voorbeelden al aangehaald)
                    Maar er is geen enkel wagen die zoveel technisch kunnen tentoon spreid en tegelijkertijd heel bruikbaar is.Het gemak waarmee de wagen zijn prestaties levert is ongeloofelijk.
                    Vergeet niet det dit een wagen van meer dan 2000kg is en daarmee dan dergelijke prestaties leveren,en een geweldige wegligging waarmee je van een Enzo wegrijd!!!

Zelfs in dit gifgroen mogen ze hem in mijn garage zetten.

Natuurlijk aankopen is 1 ding,dat spel onderhouden is wat anders.Bij Bugatti hebben ze een lijst van de ongeveer 5000 personen te wereld die zich een Veyron zouden kunnen veroorloven.
                    Ik sta er wel niet bij zekers.
                    Maar intussen heb ik er toch al ene,vanop Goodwood.

Last edited by ; 27/06/2007, 17:34.

Comment

• Comment

• Heb je post een beetje aangepast (foto's )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                          Heb je post een beetje aangepast (foto's )
                          Ik had het plotseling ook door dak verkeerd bezig was THX

Comment

• Als iemand weet waar ik deze foto als wallpaper kan vinden, laat iets weten, ik moet hem hebben!!! Ik ben totaal verliefd op miami, en dan nog met een veyron, prachtig

Comment

• ik heb eens naar die car-config gekeken, al die combinaties !
                              Hier een paar die ik mooi vond
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• die gifgroene is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                  Vergeet niet det dit een wagen van meer dan 2000kg is en daarmee dan dergelijke prestaties leveren,en een geweldige wegligging waarmee je van een Enzo wegrijd!!!
                                  Ho maar! De wagen weegt ongeveer 1890 kg.
                                  Ik denk zelfs dat ik in TopGear Magazine ergens een nog iets lagere waarde had gelezen.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Meer Veyron bij Bugatti

Bugatti gaat haast maken met de productie van de Veyron. De jaarproductie wordt van 60 naar 75 stuks gebracht. Een maatregel die noodzakelijk is om de wachttijd op het model terug te dringen tot een jaar. Het bedrijf wil z'n exclusieve cliënteel immers niet langer op hun speelgoed laten wachten.

De lancering van de Veyron werd herhaaldelijk uitgesteld omdat het grote vermogen en de navenant hoge topsnelheid van het model, de ingenieurs regelmatig voor nieuwe uitdagingen stelde. Toen het eindelijk zover was, zei moederhuis Volkswagen slechts 300 stuks van de supersportwagen te zullen bouwen. Of die belofte standhoudt, is niet duidelijk.

bron: www.auto55.be

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                        deze combinatie is niet zo geslaagd vind ik , mar toch blijft de wagen prachtig

Comment

Working...
                                        X