Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BUGATTI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Rambo werkt niet alleen met de beste wapens... nu rijd ie ook nog 's met de sterkste wagen...

De gelukzak...

Comment

• Precies exclusief gezelschap

Comment

• Er komt misschien een Veyron Spider naar België.

Comment

• Ge moet het erin lepelen als ze klein zijn

Comment

• ik vind deze wel iets vet

kan er iemand zeggen welke deze is ?

Comment

• EB 110 GT met EB 110 SS velgen volgens mij.

Comment

• tzijn bbs velgen, kan dat?
                ik zien hem namelijks iedere dag

Comment

• En dit BLIJF ik zo'n priceless foto vinden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gts Bekijk Berichten

staat die te koop ofzo?

Comment

• dat zou kunnen van wel
                      als je geïntreseert ben, wil ik wel voor gaan vragen hoor

en kvind em int grijs net iets mooier

Comment

• Welke Bugatti is dit ?

Gevonden naast de vuilbakken in Chimay

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                          En dit BLIJF ik zo'n priceless foto vinden

Die sokken! Zouden die gephotoshopped zijn of zijn die echt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                            Welke Bugatti is dit ?

Gevonden naast de vuilbakken in Chimay
                            ik heb je het al eens eerder gezegd: S/N!!

maar dat heeft wel wat weg van bv een Type 43(A?)

Comment

• BANGELIJK

EINDELIJK hem eens buiten gezien EN hij reed zelf rond

de T32 Tank

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                                BANGELIJK

EINDELIJK hem eens buiten gezien EN hij reed zelf rond

de T32 Tank

Naar de schloss dyck classic geweest ! en de moeite ?

Comment

• is dat niet in GoodWood? De classic revival ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                                    is dat niet in GoodWood? De classic revival ofzo?
                                    de Revival is 31 august, 1 & 2 september

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                                      Naar de schloss dyck classic geweest ! en de moeite ?
                                      ja absoluut, veel groter dan ik had verwacht

juist IMO een paar probleempjes, de locatie is simpelweg SCHITTEREND & ook groter dan verwacht, maar al de concours wagens staan in het kasteel zelf (binnenplaatsen & dergelijke) dus veel staan eigelijk met de kont tegen de muur, dus je kan der vaak niet rond wandelen of langs alle hoeken shots van nemen, een deel rijd dan regelmatig naar het "circuit" gedeelte dus moet ie iedere keer door de smalle gangen eruit rijden waar dat dus ook al het volk moet lopen sinds ze ook niet wegkunnen
                                      dus in de namiddag is dat over de koppen lopen op het kasteel.
                                      ook noemen ze het een Concours maar ik zag dan geen jury's & werd geen awards uitgereikt, mischien is er al op zaterdag gejureerd???

tijdschema was ook maar raar & niet echt goed te volgen?

en ik heb zo het vermoeden als je shots van vorig jaar ziet (cataloog & online) dat het veel dezelfde wagens terug zijn.
                                      alhoewel dak de Concours wagens meerendeels absoluut TOP vond

Comment

• Type 13 Brescia van vandaag

Comment

• EB 110 SS van Peter

Deze EB 110 SS is van Peter, rijdt ermee als een bezetene:

meer --> http://autofoto.4muller.com/bugattiEB110.html

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

En dit BLIJF ik zo'n priceless foto vinden

Comment

Working...
                                          X