Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dunno, dat vind ik precies nergens terug... Ik vind alleen dat er onder de motorkap geknutseld is door Pegaso, wat op zich al een hele prestatie is, want daarvoor moet je eerst toestemming krijgen van Ettore en Co (lees: VAG )
Ewel, 't is daarvan dak em ken, en daar zeggen ze ook niet hóe het gedaan is. Vraag ik me echt af eigenlijk, want een turbo bijsteken is niet echt een optie. Waarschijnlijk gewoon een beetje getweaked en getuned op de ecu of zo. Hoedanook zal hij niet meer zo goed afgesteld staan van motor naar wielen als hoe ze hem bij VW hebben afgesteld.
Ewel, 't is daarvan dak em ken, en daar zeggen ze ook niet hóe het gedaan is. Vraag ik me echt af eigenlijk, want een turbo bijsteken is niet echt een optie. Waarschijnlijk gewoon een beetje getweaked en getuned op de ecu of zo. Hoedanook zal hij niet meer zo goed afgesteld staan van motor naar wielen als hoe ze hem bij VW hebben afgesteld.
Mja, sommigen zeggen dat hij origineel al 1200pk had, maar dat dat naar 1001pk is "gedowntuned". Ik weet het allesinds niet.
Comment