Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BUGATTI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Peter in zijn EB110 SS

Peter in zijn EB110 SuperSport

Comment

• Heeft hij toevallig ook nog een zwarte Ferrari 575?

Comment

• Peter's Collectie

Oorspronkelijk geplaatst door Dimmadome Bekijk Berichten
        Heeft hij toevallig ook nog een zwarte Ferrari 575?
        Hij heeft een hele collectie SUPERauto's.

Comment

• heeft hij toevallig al eens vastgezeten toen hij een kort bochtje naar beneden wou nemen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lambo Bekijk Berichten
            Hij heeft een hele collectie SUPERauto's.
            Herkende de broek. Maakte deze foto een jaar geleden ofzo. Vind de trui er ook wel op lijken.

Comment

• deze daarjuist gezien
              volgens de dealership de enigste in deze kleurencombo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                deze daarjuist gezien
                volgens de dealership de enigste in deze kleurencombo

Het is te hopen!!

Wel lekker exlusief onder de exclusievelingen..(moeilijk woord)

Comment

• Die laatste is wel lekker, maar persoonlijk blijft mijn favoriet de Pegaso edition qua kleur:

Deze ook wel een beetje eigenlijk:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                    Die laatste is wel lekker, maar persoonlijk blijft mijn favoriet de Pegaso edition qua kleur:

MOOI JA EN 1200 PK Ziekelijk, alsof 1001 pk al niet genoeg is!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                      1200PK???

Comment

• Eigenlijk wel sick hè... Sick is a good thing though

Comment

Eigenlijk wel sick hè... Sick is a good thing though
                          It sure is .

Comment

zaligheid!

Comment

Hoe komt die aan die 199 pk meer? Ergens vermogensupgrade gekregen ofzo?

Comment

• Dunno, dat vind ik precies nergens terug... Ik vind alleen dat er onder de motorkap geknutseld is door Pegaso, wat op zich al een hele prestatie is, want daarvoor moet je eerst toestemming krijgen van Ettore en Co (lees: VAG )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                  Hoe komt die aan die 199 pk meer? Ergens vermogensupgrade gekregen ofzo?
                                  Geen idee hoe ze dat gedaan hebben.

Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                                  Dunno, dat vind ik precies nergens terug...
                                  Autoblog

Comment

Geen idee hoe ze dat gedaan hebben.

Autoblog
                                    Alleszins impressive om bovenop die 1001pk nog een 200-tal paarden bij te doen.

Comment

Autoblog
                                      Ewel, 't is daarvan dak em ken, en daar zeggen ze ook niet hóe het gedaan is. Vraag ik me echt af eigenlijk, want een turbo bijsteken is niet echt een optie. Waarschijnlijk gewoon een beetje getweaked en getuned op de ecu of zo. Hoedanook zal hij niet meer zo goed afgesteld staan van motor naar wielen als hoe ze hem bij VW hebben afgesteld.

Comment

Ewel, 't is daarvan dak em ken, en daar zeggen ze ook niet hóe het gedaan is. Vraag ik me echt af eigenlijk, want een turbo bijsteken is niet echt een optie. Waarschijnlijk gewoon een beetje getweaked en getuned op de ecu of zo. Hoedanook zal hij niet meer zo goed afgesteld staan van motor naar wielen als hoe ze hem bij VW hebben afgesteld.
                                        Mja, sommigen zeggen dat hij origineel al 1200pk had, maar dat dat naar 1001pk is "gedowntuned". Ik weet het allesinds niet.

Comment

• Ik had ergens eens gelezen dat elke Veyron een verschillend vermogen heeft, tussen de 1001 en 1200 pk en dat de meeste Veyrons rond de 1100 pk hebben.

Comment

Working...
                                          X