Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Olie die er in zit is 15W40.

Ben mss ook een beetje "verwend" door de 6, dat ding verbruikte 0,0.

Comment

• hmm aan de olie ligt het dan al niet, want das zelfs al wat dikker.
      mss een 10w60 proberen volgende keer.

zolang het geen e39 m5 proporties aanneemt zou ik me geen zorgen maken

dat afdraaien is normaal, had je dat niet ook met de zes? das door de quattro dat je het wat voelt trekken.

Comment

• Was mss wat minder bij de zes, dunno.

Anyway, we houden de km-standen nauwgezet bij dus we kunnen perfect zien indien het zou verergeren.
        Bij sommige lpg installaties zetten ze ook een kleppensmering, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Ik vermoed wel dat dat niet even nageplaatst kan worden.

Comment

• Dingen zoals flashlube is om de temperatuur in de cilinderkop naar beneden te krijgen ja, en tevens ook te smeren. Nu je toch al een flinke hoop km's op lpg gebold hebt zou het natuurlijk niet meer preventief zijn (er van uitgaande dat dat beetje meerverbruik aan olie effectief door de LPG komt die de klepsteelrubbers wat heeft doen verduren), maar mss wel interessant om nog verdere slijtage te voorkomen, vooral om op lange termijn een cilinderkoprevisie te kunnen uitstellen.

Maar mss best informeren bij je LPG dude

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
            Bij scherp afdraaien aan lage snelheid voel je een licht getril, alsof het van de aandrijving komt. Moet zulks vooral bij het diff gezocht worden?
            Bij onze S6 hebben we dat ook.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Is Flashlube geen dikke zever?

Tijdje geleden heb ik me daar redelijk in geïnformeerd, toen kwam ik ook een ander product genaamd Tunap ofzo tegen?

Comment

• oei

1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Ik zag hem ook al staan. Echt te belachelijk Hoe iemand dat mooi kan vinden...
                  www.flickr.com/photos/bramvds
                  www.last.fm/user/lender

Comment

• Juist wat V6T nodig heeft.. Voor mij de challenge edition, touring is te schreeuwerig en te johnny

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    Last edited by ; 14/02/2010, 01:17.

Comment

• Wat'n knappe kleur! Al kan ik ze niet bij naam noemen... Simoni or Avantus to the rescue?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        Ik zocht naar'n kleurenkaart maar vond het niet. Dank!
                        Het lijkt idd Indigo te zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                          Was mss wat minder bij de zes, dunno.

Anyway, we houden de km-standen nauwgezet bij dus we kunnen perfect zien indien het zou verergeren.
                          Bij sommige lpg installaties zetten ze ook een kleppensmering, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Ik vermoed wel dat dat niet even nageplaatst kan worden.
                          dat kan wél perfect nageplaatst worden, kost ca. 200€ (best navragen, voor een V-motor zou dat wat meer kunnen zijn omwille van de 2 cilinderbanken). Maar de toegevoegde waarde er van is nogal omstreden, sommigen zeggen dat het enkel wat bijdraagt tot de gemoedsrust, niet meer niet minder....

Nu ik er aan denk... m'n LPG-installateur rijdt met een A8 D3 4.2, in de basis toch dezelfde motor vermoed ik? Ik moet er maandag zijn om m'n S6 op te halen, ik zal z'n opinie eens vragen ivm klepsmering.

Comment

• Met zeer veel graagte! Info = welkom.

Comment

• dat is het nieuwe 4163cc blok ipv het oude 4172cc blok dat de s8 d2 nog gebruikt. Hoop verschillen waaronder dry sump enzo iirc.

maar het is natuurlijk ook een 4.2 v8

Comment

• Gisteren in't terug keren van Knokke naar huis, twee nieuwe Duitse RS6'en gezien, waarvan 1 met een MTM-logootje er achteraan op... Knokke is toch hilarisch, twee RS6'en en een hoop Bentleys enzo spotten,gewoon op terugrit van't werk

Comment

• Die RS6 met MTM-logo rijdt daar wel vaker rond, vraag me eigelijk af of het een echte MTM zou zijn.

Comment

• Klinkt alleszins een stuk luider dan een gewone RS6.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                      Klinkt alleszins een stuk luider dan een gewone RS6.
                                      Heb 'em niet gehoord, hij reed stilletjes weg na rood licht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                                        Heb 'em niet gehoord, hij reed stilletjes weg na rood licht
                                        Ik bedoel dat die jij gezien hebt een stuk luider klinkt dan een gewone RS6.

Comment

Working...
                                        X