Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Anyway, we houden de km-standen nauwgezet bij dus we kunnen perfect zien indien het zou verergeren.
Bij sommige lpg installaties zetten ze ook een kleppensmering, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Ik vermoed wel dat dat niet even nageplaatst kan worden.
Dingen zoals flashlube is om de temperatuur in de cilinderkop naar beneden te krijgen ja, en tevens ook te smeren. Nu je toch al een flinke hoop km's op lpg gebold hebt zou het natuurlijk niet meer preventief zijn (er van uitgaande dat dat beetje meerverbruik aan olie effectief door de LPG komt die de klepsteelrubbers wat heeft doen verduren), maar mss wel interessant om nog verdere slijtage te voorkomen, vooral om op lange termijn een cilinderkoprevisie te kunnen uitstellen.
Anyway, we houden de km-standen nauwgezet bij dus we kunnen perfect zien indien het zou verergeren.
Bij sommige lpg installaties zetten ze ook een kleppensmering, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Ik vermoed wel dat dat niet even nageplaatst kan worden.
dat kan wél perfect nageplaatst worden, kost ca. 200€ (best navragen, voor een V-motor zou dat wat meer kunnen zijn omwille van de 2 cilinderbanken). Maar de toegevoegde waarde er van is nogal omstreden, sommigen zeggen dat het enkel wat bijdraagt tot de gemoedsrust, niet meer niet minder....
Nu ik er aan denk... m'n LPG-installateur rijdt met een A8 D3 4.2, in de basis toch dezelfde motor vermoed ik? Ik moet er maandag zijn om m'n S6 op te halen, ik zal z'n opinie eens vragen ivm klepsmering.
Gisteren in't terug keren van Knokke naar huis, twee nieuwe Duitse RS6'en gezien, waarvan 1 met een MTM-logootje er achteraan op... Knokke is toch hilarisch, twee RS6'en en een hoop Bentleys enzo spotten,gewoon op terugrit van't werk
Comment