Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
    Ik bedoel dat die jij gezien hebt een stuk luider klinkt dan een gewone RS6.
    Bedoel je dat de RS6 die 3000 gezien heeft luider klinkt dan een stock RS6?

Comment

• Duitse platen en een vrij jonge gast in die mtm RS6?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twinclutch Bekijk Berichten
        Duitse platen en een vrij jonge gast in die mtm RS6?
        Jep .

Comment

• Dan is het een met de volle 730pk.
          Komt trouwens ook van bij vd Akker, MTM-verdeler van Nederland.

Comment

• S3 sportback

Comment

• Comment

• Fak, da's VET

Comment

• Velgen (eventueel maatje kleiner) nog in gunmetal en die S3 benadert de perfectie.

Comment

S3 sportback

D I K K E ketel!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Nog wat foto's van die Audi S3 8P Sportback;

Comment

• Waar blijft Caoimhin, dat hij wat inspiratie kan opdoen.

Comment

• Toch wel knap zo een S3 facelift

Comment

• Sportback

Ergens vind ik het ook jammer dat ze nooit van de S3 8L (vorige versie) nooit een Sportback van gemaakt hebben.

Comment

• bijna de max, op de banden na.

Comment

S3 sportback

ik ga hier iedereen tegen zijn schenen schoppen maar: ik vind dat een model mooi moet zijn door zijn lijnen en niet door een vrij inspiratieloos standaard model bomvol te hangen met smiksmak.
                                Al moet ik toegeven dat het in zijn geheel nog dik is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                  ik ga hier iedereen tegen zijn schenen schoppen maar: ik vind dat een model mooi moet zijn door zijn lijnen en niet door een vrij inspiratieloos standaard model bomvol te hangen met smiksmak.
                                  Het probleem is dat alles en iedereen naar de prijzen kijkt. Dus heeft ieder merk die opsmuk nodig.
                                  Er zijn geen enkele auto's meer (onder de 100k dan) die hun auto in standaarduitvoering echt dik maken. Zelfs Alfa's worden op fietswielen geleverd

Comment

Daar heeft welke wagen wel last van vrees ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Daar heeft welke wagen wel last van vrees ik.
                                      Ik zie niet wat hier lachwekkend aan is? Leg es uit... Of is elke mening die niet 100% positief is over audi's per definitie belachelijk, begint het onderhand een beetje op te lijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                        Het probleem is dat alles en iedereen naar de prijzen kijkt. Dus heeft ieder merk die opsmuk nodig.
                                        Er zijn geen enkele auto's meer (onder de 100k dan) die hun auto in standaarduitvoering echt dik maken. Zelfs Alfa's worden op fietswielen geleverd
                                        Ge hebt gelijk maar er zijn toch uitzonderingen. Pak een 370Z, daar is qua uiterlijk alles standaard, al is het maar omdat er maar 1 motorisatie is. Bij een alfa vind ik het ook nog ok. Ge hebt een velg nodig, maar voor de rest is het qua uiterlijk toch altijd tiptop.

Comment

Ge hebt gelijk maar er zijn toch uitzonderingen. Pak een 370Z, daar is qua uiterlijk alles standaard, al is het maar omdat er maar 1 motorisatie is. Bij een alfa vind ik het ook nog ok. Ge hebt een velg nodig, maar voor de rest is het qua uiterlijk toch altijd tiptop.
                                          370Z is een sportwagen natuurlijk, wat het ook nog anders maakt, omdat die specifiek daarvoor ontworpen is. En die ene motorisatie maakt idd ook het verschil.
                                          Stel dat Audi enkel de TTS zou maken heb je ook geen last van al die dingen.
                                          Ieder merk heeft jammer genoeg last van een brede doelgroep. Het beste verkrijg je als er een merk is dat beslist een auto te maken voor 1 bepaalde doelgroep (SLS, Z8, R8, Ferrari, Lambo,...) dan heb je al die smiksmak niet nodig.
                                          Feit is dat 90% van de doelgroep van ieder massamerk eigenlijk weinig waarde hecht aan de looks van de wagen, als hij maar goed rijdt. Persoonlijk zou ik ook liever met een A3 op 16" rijden dan een S3 voor het comfort en "omdat het genoeg is", maar het oog wil ook wat.

Comment

Working...
                                          X