Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
    zoiets moet in imola. Een donkere kleur staat niet op die wagen
    smaken en kleuren,ik vind een zilvere of imola gele S3 maar niks

Comment

• over kleuren valt idd niet te discussiëren...
      nog eentje in mugello

spritz
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Mugello RS4 cabrio

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
          Alstublieft
          toch wel zeer knap in mugello
          Deze is natuurlijk supergaaf. En staat op menig wensen lijstje. De Audi RS6 Avant, hier het Mugello blauw met bruine Audi exclusive leder erin. 20 inch tintanium velgen en met het zwarte optiek pakket is deze super snelle 580 pk RS6 voorzien. Het zwarte optiek pakket omvat: Zwarte grill, zwarte…

Donkerblauw met een cognac-kleurig interieur is altijd geslaagd! Mugello is een prachtige kleur ja ; dat speelgoed op de achtergrond heeft ook een mooie kleurstelling precies! Geen foto's van die R8 spyder?

Comment

damn,ik had ne MUGELLO blauwe S3 zonder dat ik het wist
            nog ééntje
            Rijd die eigenlijk nog rond in België?
            Ben eigenlijk benieuwd hoeveel S3's 8L er zouden zijn.

Btw, Nogaro blauw is ook mooi hoor
            Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
            Audi S3 '02 sold => topic
            Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
            Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Ziede wel da zo nen R8 voor gene meter vooruit gaat

Comment

damn,ik had ne MUGELLO blauwe S3 zonder dat ik het wist
                  nog ééntje
                  En ik die altijd dacht dat deze in 't Ming Blauw was.

Btw, lees uw topic er nog es op na, grappig om te lezen dat we er toen allemaal naast zaten. http://www.audisport.be/forum/index.php?showtopic=323

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                    En ik die altijd dacht dat deze in 't Ming Blauw was.

Btw, lees uw topic er nog es op na, grappig om te lezen dat we er toen allemaal naast zaten. http://www.audisport.be/forum/index.php?showtopic=323
                    ff serieus, noemt wel degelijk mingblauw
                    zal wel mugello zijn maar onder andere naam of mischien net iets andere schijn of zo want bij mijn weten rond 2000 bestond de naam "mugello bleu"nog ni?
                    officiele foto ming blauw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ibiza FR Bekijk Berichten
                      Rijd die eigenlijk nog rond in België?
                      Ben eigenlijk benieuwd hoeveel S3's 8L er zouden zijn.

Btw, Nogaro blauw is ook mooi hoor
                      inderdaad,nogaro blauw is misschien nog knapper
                      in Belgie rijden er toch vrij veel S3 8L's rond denk ik,als je weet dat er al +-30.000 gebouwd geweest zijn,wat toch vrij veel is.
                      staan er toch ook wel altijd een paar te koop op autoscout ook.
                      ken je deze site al?leuke site voor een S3 eigenaar allesinds

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Synchromesh Bekijk Berichten
                        Dit is geen S3
                        klopt
                        had ook een lichte vermoeden dat dit een imitatie S3 is

Comment

• als die onderste zijschort niet anders was, had ik zeker getwijfeld

Comment

• Epic S8

Comment

• Ff gedaan hier met de S8...vrij vlot onderweg naar Luik, opeens compleet dood. Ziet er niet gezond uit onder de motorkap, de indruk dat 1 vd 8 dingen d'r uit is geknald!
                              Gelukkig nog nét tot op een parking kunnen bollen.

En ik met m'n domme kop eerst nog vol optimisme een bidonneke 98 gaan halen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                om te blussen?

Comment

• Ik probeer te lachen maar helaas

Comment

Ff gedaan hier met de S8...vrij vlot onderweg naar Luik, opeens compleet dood. Ziet er niet gezond uit onder de motorkap, de indruk dat 1 vd 8 dingen d'r uit is geknald!

Nee toch? Reed je op gas of op benzine?

Comment

Ff gedaan hier met de S8...vrij vlot onderweg naar Luik, opeens compleet dood. Ziet er niet gezond uit onder de motorkap, de indruk dat 1 vd 8 dingen d'r uit is geknald!

Je bedoelt een bougie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                                        Foute S8 ja. Heel de sleeper stance naar de haaien

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Fotootje ?

Komt ervan van osan viel te zjere te rien
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

inderdaad,nogaro blauw is misschien nog knapper
                                          in Belgie rijden er toch vrij veel S3 8L's rond denk ik,als je weet dat er al +-30.000 gebouwd geweest zijn,wat toch vrij veel is.
                                          staan er toch ook wel altijd een paar te koop op autoscout ook.
                                          ken je deze site al?leuke site voor een S3 eigenaar allesinds
                                          http://www.s3-passion.com/
                                          Ik weet het toch niet hoor, eerlijk gezegd ben ik er nog maar enkele tegen gekomen op de 14 jaar dat ik al met de auto rijd. Dik gezaaid zijn ze volgens mij toch niet...eigenlijk geen enkele S/RS vind ik.
                                          Yep, kende die al
                                          Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                                          Audi S3 '02 sold => topic
                                          Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                                          Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

Working...
                                          X