Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
    Lelijk, veel te grote velgen en ze komen te ver naar buiten. In de eerste bocht schuren de banden tegen de kassen. Leuk hoor, bij een sportwagen!

Zelfs als je erin gaat zitten, schuren ze al tegen de wielkasten. (tenzij u naam tomski is)

Comment

• .. amerikaans, dus dikke kans dat ze ook nog airride erop hebben gezet. Daarnaast is het een reclame foto van een velgenmerk, dus op de plek omlaag schroeven voor de foto

Comment

• RS4 met getuned RS6-V8 biturbo blok en massa koppel / Pk's .... (de Sub-luchthapper is helaas nodig, ivm plaatsgebrek en koeling)

Comment

• dat moet zoooooo bruut zijn.

Comment

• Hopelijk niet te zwaar op de neus maar toch serieus vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
              Hopelijk niet te zwaar op de neus maar toch serieus vet
              Het gaat hier toch over een Audi?
              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Dat is en blijft toch de knapste Audi ooit hoor

Comment

• Doet me een beetje denken aan deze:

http://www.rs-zwei.com/?m=201005

Het tjoener-gehalte is misschien wat te hoog, maar die man zijn oog voor detail zit dan wel weer goed. (zie bvb hoe hij het slot in de achterlichten naar camera omtoverde of hoe hij de volledige binnenbekleding (dakhemel incl.) in alcantara verwerkte.

Comment

• Ik zou er met mijn witte camionette toch liever niet achter rijden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                      Als er hier 5 man zit die met een R8 hebben gereden, en 4 van de 5 zegt dat de V8 trager aanvoelt dan je verwacht, veronderstelt menig forumbezoeker toch wel dat dat de waarheid is?
                      Er is een verschil tussen zeggen dat een V8 trager aanvoelt en zeggen dat een R8 met V8 geen sportkar is é...

Geen woorden beginnen veranderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                        Ik zou er met mijn witte camionette toch liever niet achter rijden...

Dat doet de mijne ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                          Dat doet de mijne ook
                          En hoe is het gesteld met de oprit van moeder de vrouw...

Comment

• Je ziet ook mooi dat zijn uitlaatsysteem niet perfect 2delig is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                              Je ziet ook mooi dat zijn uitlaatsysteem niet perfect 2delig is.
                              Hm, wagen staat wel scheef op krik denk ik. Rechtse uitlaat zit dichter en onder andere hoek tov vloer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                Het gaat hier toch over een Audi?

Comment

• Nog zo'n tuningproject:

560pk in een TT, dit moet gaan als de brandweer denk ik.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Die S-tronic kan dus tot 615Nm aan, of gaat die automaat niet lang mee gaan in z'n TT?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                      Nog zo'n tuningproject:

560pk in een TT, dit moet gaan als de brandweer denk ik.
                                      De site is nog niet ge-update die TT 3.2 Turbo heeft ondertussen ±610 pk met brandstof koeling.
                                      En een aangepaste DSG van de VW Transporter 4Motion met een belasting van 800 Nm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                        Die S-tronic kan dus tot 615Nm aan, of gaat die automaat niet lang mee gaan in z'n TT?
                                        De DSG bak is blijkbaar een verstevigde versie van die van de Lambo Gallardo.

Comment

• Dus geen dubbele koppeling...
                                          Liever een getunede TT RS met handbak dan.

Comment

Working...
                                          X