Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Freshly detailed:

Comment

• .. vorige week in de 'showroom' van 'Audi Exclusive' in de Audi fabriek Neckarsulm

Last edited by ; 18/08/2010, 22:03.

Comment

• het bijbehorend prijskaartje na de 'Audi Exclusive' behandeling ...

.. en deze stond er ook nog in een hoekje (gebouwd voor een of andere autoshow)
            Last edited by ; 18/08/2010, 22:03.

Comment

• Prachtige wagen die zwarte R8 Spyder

Comment

• Knap die bovenste van Neckarsulm , een 5.2 manueel zo moet het zijn want ik hoorde van iemand die met de gerobotoriseerde bak gereden had dat het niet dat was in de r8 v10. Veel te traag in overgangen.

Comment

• Naar wat ik versta uit de tekst is 't een origineel gele.
                  Ziet er geschift knap uit, vind ik.

Comment

• De RS2 zou trouwens standaard van die tilt forward recaro's hebben, zoals ik ergens las. Hoe zou dat komen? Toch nergens voor nodig gezien 'n RS2 altijd ook 2 achterportieren heeft?
                    Of zouden de recaro's van die tijd altijd met dergelijke tilt forward-functie uitgevoerd worden, om geen 2 verschillende productielijnen te moeten hebben (eentje mét functie, eentje zonder functie)?

Edit: blijkbaar was het voor alle recaro's zo en niet alleen in de RS2. Bijvoorbeeld bij Alpina kon je in de jaren '90 ook zo'n recaro's bestellen als optie (B10 3.5) of standaard (B10 biturbo), en daar zat ook zo'n tilt forward-functie op. Zie http://www.euromcars.com/parts/e34m5/int/alpb10.htm

Echt 'n merkwaardig iets
                    Last edited by ; 19/08/2010, 03:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                      De RS2 zou trouwens standaard van die tilt forward recaro's hebben, zoals ik ergens las. Hoe zou dat komen? Toch nergens voor nodig gezien 'n RS2 altijd ook 2 achterportieren heeft?
                      Of zouden de recaro's van die tijd altijd met dergelijke tilt forward-functie uitgevoerd worden, om geen 2 verschillende productielijnen te moeten hebben (eentje mét functie, eentje zonder functie)?

Edit: blijkbaar was het voor alle recaro's zo en niet alleen in de RS2. Bijvoorbeeld bij Alpina kon je in de jaren '90 ook zo'n recaro's bestellen als optie (B10 3.5) of standaard (B10 biturbo), en daar zat ook zo'n tilt forward-functie op. Zie http://www.euromcars.com/parts/e34m5/int/alpb10.htm

Echt 'n merkwaardig iets
                      De stoelen van in de RS2 kwamen van uit de S2 Coupé dacht ik.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• how jong.

Comment

http://www.garaget.org/?car=130835
                          Naar wat ik versta uit de tekst is 't een origineel gele.
                          Blijkbaar 1 van de 2 speedgelb. Maar ik dacht dat er 3 waren. Eventjes zoeken

Comment

De RS2 zou trouwens standaard van die tilt forward recaro's hebben, zoals ik ergens las. Hoe zou dat komen? Toch nergens voor nodig gezien 'n RS2 altijd ook 2 achterportieren heeft?
                            Ik had in mijn Cayman ook sportzetels die je naar voor kon kantelen.

Zeer nuttig

Comment

http://www.garaget.org/?car=130835
                              Naar wat ik versta uit de tekst is 't een origineel gele.
                              Speedgelb

Comment

• Comment

• Fak

Wie zei er weer dat het "erover" was met de RS5? Zo zie je maar dat dat niet per se zo moet zijn.

Comment

• Zo is hij idd al véél beter! Juist nog andere velgen en overal Shadowline

Comment

• Leuke clips met de Iphone 4 in "HD" van een maat zijne S5 V8 met Auto Tune Heinz kuur: ECU tune, luchtfilter en volledige titanium Akrapovic uitlaatlijn met controleerbare valves = 385pk's en a sound to die for

Valves open in beide clips (kleppen waren verkeerd geleverd, dus nu is't effe altijd feest )

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

De andere wagens die je in de clips ziet staan =
                                      Audi S3 = Auto Tune Heinz ECU tuning, Milltek uitlaatlijn, andere brandstofpomp en verstuivers = 330pk's

Renault Megane RS Cup 250 met Supersprint uitlaatlijn en andere luchtfilters (binnenkort meer gefoefel daar)

Comment

• Eerste filmke Das denk ik toch ook het eerste dat ik doe met een v8, andere uitlaten.

Comment

• Héérlijk geluid, daar kan het nieuwe blok toch echt niet aan tippen...
                                          En dan die verhalen van gechipte TDI's die zo'n S5 bijhouden, who cares met zo'n geluid?

Comment

Working...
                                          X