Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
Waar hebben ze die uit gehaald?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenGe kunt dat toch niet menen
Waar hebben ze die uit gehaald?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenIk meen ergens gelezen te hebben uit Lendelede. Vraag me niet waar dát ligt.
You know too much.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenGe kunt dat toch niet menen
Waar hebben ze die uit gehaald?Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenIk meen ergens gelezen te hebben uit Lendelede. Vraag me niet waar dát ligt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWiens dubbelaccount ben jij eigenlijk?
You know too much.
Als je nog vragen hebt over mysterieuze zaken die ik zou weten mag je me altijd pm'en!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenHuh? Nu ben ik wel even serieus: ik ben niemands dubbelaccount, Spillies' woonplaats staat toch gewoon in z'n profiel?
Als je nog vragen hebt over mysterieuze zaken die ik zou weten mag je me altijd pm'en!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Calli 2.0i Bekijk Berichten
Dit zou mijn kleur van de wagen moeten zijn
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SLEMPIE Bekijk BerichtenDit zou gewoon mijn auto mogen zijn
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenOranje
Echt hé
Dat gaat hem zo goed af, maakt de spiegels ineens ook een pak minder opvallend, which is good
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenEr komt geen B8 RS4 voorlopig..
Comment
Comment