Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Deze vorige week aan de skilift zien staan. Hoe dik wordt een auto...
Ook nog een witte en zilveren gezien maar die zwarte was qua totaalpakket echt wel af.
Deze vorige week aan de skilift zien staan. Hoe dik wordt een auto...
Ook nog een witte en zilveren gezien maar die zwarte was qua totaalpakket echt wel af.
1994, voorstelling van de RS2 op de Nordschleife, en een onboard rondje met Walter Röhrl
En tussen die ganse hoop RS2's staat er er een grijze, dus het moet effectief ook bestaan hebben af fabriek want daar twijfelde ik altijd toch wel wat over.
Maar heb ontdekt wat mij visueel het meest stoort aan deze auto, de achterste wielkassen zijn niet genoeg verbreed, belachelijk zelfs in vergelijking met de voorste wielkassen. En achteraan mochten ze de RS typische twee dikke ovalen uitlaten hebben gestoken, dit ziet er maar triestig uit.
Maar heb ontdekt wat mij visueel het meest stoort aan deze auto, de achterste wielkassen zijn niet genoeg verbreed, belachelijk zelfs in vergelijking met de voorste wielkassen. En achteraan mochten ze de RS typische twee dikke ovalen uitlaten hebben gestoken, dit ziet er maar triestig uit.
Maar heb ontdekt wat mij visueel het meest stoort aan deze auto, de achterste wielkassen zijn niet genoeg verbreed, belachelijk zelfs in vergelijking met de voorste wielkassen.
volgens mij zijn die even breed als vooraan , maar ze zijn meer schuin daardoor valt het minder op en ook mede door de kleur
Mss is dat de optische illusie die je krijgt omdat de voorbanden breder zijn dan de achterbanden.
Comment