Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
    Wat een kar Ik vind dat interieur echt vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk Berichten
      Persoonlijk vind ik de standaard 19" velgen op de RS5 ook wel mooi.

ik ook, maar ze pakken ni goed op foto
      in 't echt zeker te pruimen (meer dan de 20" vind ik)

Comment

• RSSSSSSSSSSSSS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
          RSSSSSSSSSSSSS

waarom staat die maar op 2 rollen?

Comment

• omdat het geen RS is?

Comment

• Fail!

Comment

• Haldex uitgeschakeld.

Of je motorvermogen dan nog realistisch is qua berekening met verliezen weet ik wel niet?

Comment

• Heeft standaard wel een stukje meer koppel dan opgegeven zo te zien, misschien heeft dat daarmee te maken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                    En één van de 3 originele witte. Nooit in de officiele RS2-gids gestaan.

Nick Johnson offered me a very good deal for it against a very low milage RS4 that i could not resist. The RS4 is a fantastic car, faster, more comfortable, more refined but for all its good points it doesn't feel anything like as special to drive. That said i still feel it was the right thing to do, to give someone else the chance to give this rare car the respect & care it needs for the future as it will only increase in value if looked after.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk Berichten
                      Persoonlijk vind ik de standaard 19" velgen op de RS5 ook wel mooi.

Dikke 2nd. Pak mooier dan de 5 spaaks.

Comment

• Ik vind dat 1 van de lelijkste Audi-velgen van de afgelopen jaren.
                        Hoe smaken kunnen verschillen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                          RSSSSSSSSSSSSS

Wtf is dat met het middengebied ?! Org. Was er niets te zien daar ...

Comment

• Ik zou onmiddellijk naar MRC gaan met zoiets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                              Wtf is dat met het middengebied ?! Org. Was er niets te zien daar ...
                              hoe bedoel je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                hoe bedoel je?
                                In het middengebied heeft hij 'n mooi vlakke curve. (hetgeen de ideale situatie is) Na de tuning zie je dat die lijn de nodige dalingen heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stancke Bekijk Berichten
                                  rsssssssssssss

fwd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                                    waarom staat die maar op 2 rollen?
                                    Vermoedelijk hebben ze 'n foto van 'n gewone TT genomen om bij die curve te zetten omdat ze toen geen foto mochten of konden nemen van de TT RS.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                      In het middengebied heeft hij 'n mooi vlakke curve. (hetgeen de ideale situatie is) Na de tuning zie je dat die lijn de nodige dalingen heeft.
                                      Idd, dat lijkt me alles behalve smooth om mee te rijden ! En die koppelkromme ...

Een van mijn eisen bij een tuning is een zo strak mogelijke koppelkromme.
                                      Ik haat namelijk dat je met pieken zit, dat geeft eerst en vooral een vertekend beeld van je prestaties en dat voelt allemaal zo geforceerd aan.
                                      Liever 10pk en 30Nm minder en een smooth geheel.

Comment

• Die kleur!
                                        http://www.autogespot.com/nl/viewima...19042011130915

Comment

Working...
                                        X