Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten

Comment

• Wat een kleur! Spijtig genoeg nog nooit irl kunnen aanschouwen.

Comment

• Iemand die weet hoe die kleur heet?

Comment

• Ipanema brown.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
            Ipanema brown.
            thanks!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

fwd?
              Kwestie van stekkertje er uit trekken en de achterwielen doen het niet meer.

Comment

ZO hoort een Audi eruit te zien...

Kleurtje kost € 1710 in Duitsland extra t.o.v. "gewone metalic", valt over na te denken....
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Die grijze onderlip en diffusor steekt zo af...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Bij de diffosor valt dat nog mee, maar bij de frontlip steekt het iets teveel af imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk Berichten
                      Kwestie van stekkertje er uit trekken en de achterwielen doen het niet meer.
                      Maar naar 't schijnt niet zo gezond voor de techniek.

Comment

• Kent iemand deze?
                        AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Die MRC getunede C6 RS6 Avant haalt blijkbaar fijne snelheden

371, en er was nog over...

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Niet dat mijn hand veel stabieler is bij 371 maar wat een kwaliteitsbeeld!

Comment

• geld voor een camera was op, begrijpelijk.

Comment

• On topic is dat wel compleet gestoord natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  Die MRC getunede C6 RS6 Avant haalt blijkbaar fijne snelheden

371, en er was nog over...

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                  Bwaaaaahahahhahaha insane

Comment

• 't zijn van die dingen die ik me wsl ook pas achteraf zou afvragen, maar hoe zit dat aan die snelheid met de banden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                                      't zijn van die dingen die ik me wsl ook pas achteraf zou afvragen, maar hoe zit dat aan die snelheid met de banden?
                                      We'll never know, want als die, bang doen aan die snelheid vinden ze die lar toch nooit meer terug

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                        We'll never know, want als die, bang doen aan die snelheid vinden ze die lar toch nooit meer terug

Je moet gewoon vooraan of helemaal in de koffer zitten

Nee serieus, ik heb me sowieso al vaker die vraag gesteld.

Y = tot 300kmh
                                        ZR = > 240 km/h

Rare differentiëring...

Als ze voor de Bugatti jaren research moeten doen om een band te maken die 407 sth km/h doorstaat, dan kan ik me niet echt inbeelden dat het veilig is om met die RS6 371 te gaan rijden?

Comment

• het ding is dat dat 'ok' is om te pieken, maar niet om minutenlang te doen. Correcte bandendruk is dan weer wel een absolute must denk ik

Comment

Working...
                                          X