Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk BerichtenDan moet je in de MMI de settings aanpassen van het drive select. Dit doe je door op de CAR knop te duwen, daar kan dit aanpassen.
Voor alle duidelijkheid : op de S5 heb je VIER standen : comfort-auto-dynamic(sport)-individual
De eerste drie ( comfort-auto-dynamic) zijn voorgeprogrammeerd en kun je niet veranderen via de MMI.
De vierde stand nl individual kun je via de MMI naar eigen goesting veranderen : namelijk drie parameters waarvoor je telkens drie mogelijkheden hebt ( stuur- onderstel- gasrespons....)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk BerichtenVoor alle duidelijkheid : op de S5 heb je VIER standen : comfort-auto-dynamic(sport)-individual
De eerste drie ( comfort-auto-dynamic) zijn voorgeprogrammeerd en kun je niet veranderen via de MMI.
De vierde stand nl individual kun je via de MMI naar eigen goesting veranderen : namelijk drie parameters waarvoor je telkens drie mogelijkheden hebt ( stuur- onderstel- gasrespons....)
Kan dat zijn dat dit niet al rijdend gaat? Want toen ik op dat knopje car drukte zei hij iets van da dit niet ging ofzo
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenLater?
Op de moment zelf, had ge niets gemerkt?
Comment
-
*pedal to the metal*
...
... ...
... ... ...
"Doa hadk nu toch wel wa meer van verwacht zenne Azo 'n kutgeluid ook."
Comment
-
En ik keek enkel voor me op dat moment. Toen ie me nadien voorbijreed zag ik dat die wagen wat smal was voor een RS6 te zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenKan ook zijn dat ie geen moeite deed...
En ik keek enkel voor me op dat moment. Toen ie me nadien voorbijreed zag ik dat die wagen wat smal was voor een RS6 te zijn
en met wat reed jij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenherken je normaal toch direct aan matte alu spiegels en vooral de 2 ovale uitlaten maar inderdaad het meeste aan de verbrede wielkassen.
en met wat reed jij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenPorsche 997 Carrera S
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIemand serieuze interesse om mijn RS4 te kopen (tegen voorjaar 2010) ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIemand serieuze interesse om mijn RS4 te kopen (tegen voorjaar 2010) ?
Comment
-
Je ging 'm toch overlaten aan mij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenEuh ... zou wel eens perfect kunnen uitkomen
Comment
Comment