Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
    Ze is testrijder
    Ik kan getuigen dat haar vader al graag eens een mopje maakt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      Ik kan getuigen dat haar vader al graag eens een mopje maakt!
      Als we dat in de toekomst gaan zeggen over de dochter van simonizzi, gaan we daar wel een bleitsmiley achter moeten zetten.

Comment

• Heb al met die vrouw meegereden Volgens mij was zij het die die audi a1 in brussel had laten kantelen. Heb er toen mee meegereden en ze gaf serieus gas

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
            Is een klant van ons. Stond hij nog wat proper ? Heeft vorige week zijn laatste detail gehad
            staat niet meer proper
            ma ie rijdt er dan ook redelijk veel mee hé

Comment

• Ik was eens naar tweedehands b5 S4'kes aan't kijken (mens mag altijd dromen), toen ik bij pistonheads uitkwam. Nu weet ik de verhouding tss Pond en Euro ni, maar die staan daar wel heel laag geprijsd imo. Voor max 5000 Pond heb je al een redelijke keuze. Kan iemand me uitleggen of daar een bepaalde reden voor is?

Comment

• Britse prijzen liggen altijd heeeel laag.

Wil je een B5 S4 dan kijk je mss beter op de Franse markt. Wel redelijk wat getunede varianten tussen. Je kan wel voor weinig geld een bommetje oppikken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                  Britse prijzen liggen altijd heeeel laag.

Wil je een B5 S4 dan kijk je mss beter op de Franse markt. Wel redelijk wat getunede varianten tussen. Je kan wel voor weinig geld een bommetje oppikken.

Ok, maar dat die zo laag liggen, moet toch een reden hebben?

Willen wel, kunnen betalen nu zeker ni. Maar zoals ik zei, een mens mag dromen é? Trouwens, getunede varianten? Als ik da zie staan, klik ik de ad zelfs nog niet aan! Stock, da's wat ik wil (allé, zou willen).

Comment

• Veel aanbod (zeer geliefd daar), en de erg sterke euro...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                      Mugello

Comment

• SInds ik deze heb gezien, toch wel overtuigd dat een RS2 een megavette kar is.

Comment

• Saint Rémy?

Comment

• Pf.
                            Interieur vind ik wel minder... Zeker dat bruin op het stuur is niet echt geslaagd imho.

Comment

• Die beginnen meer en meer dikkere karren te staan hebben, goed bezig daar zo te zien...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Enkel jammer dat ze veel dezelfde staan hebben, Audi met RS4 velgen en dat is is ''Alex Exclusive Cars''
                                Maar die rode A5 coupe is wel lekker http://www.aecars.be/wagen_detail.ph...1&wagen_id=811

Comment

• Jammer dat hij niet meer S en RS modellen heeft staan. Ook is het bijna allemaal Audi. Maar kzie net dat hij een nieuwe M3 heeft staan en 2x nissan gtr .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                    http://www.aecars.be/wagen_detail.ph...1&wagen_id=805

Pf.
                                    Interieur vind ik wel minder... Zeker dat bruin op het stuur is niet echt geslaagd imho.
                                    Inderdaad, ipanemabruin in combi met nougat doe er nog het shipdeck inleg bij, een perfecte combinatie, ook voor op een A6 berline/avant. Stuur moet inderdaad "gewoon" blijven, trekt echt op niets zo.
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
                                      Enkel jammer dat ze veel dezelfde staan hebben, Audi met RS4 velgen en dat is is ''Alex Exclusive Cars''
                                      Maar die rode A5 coupe is wel lekker http://www.aecars.be/wagen_detail.ph...1&wagen_id=811
                                      Die diesel in die A5 verkloot het wel voor mij.

Comment

• De RS6 plus van Nick die afgelopen zondag ook op de AudiSport meeting was, staat te koop:

Tu trouveras ici l'offre la plus complète de voitures neuves et d'occasion, AutoScout24 le plus grand site auto d'Europe.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Is dat dezelfde als die die ooit op Zolder ineen gezeten heeft?

Comment

Working...
                                          X