Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Voor zo'n kanonnen te zijn, zijn ze in de fond toch erg understated? Zet een RS6 voor een leek z'n neus en die zegt "ha, mijn schoonbroer is veearts en heeft ook zo'n kar als firmawagen, ruime koffer zulle, en maar 5 liter / 100 km verbruiken zegt 'ie terwijl mijn Opel [zet hier type] zestienondrd zeker 8 liter verbruikt". Ze hebben (vind ik) bepaalde attributen nodig om wat op te vallen, zoals de spoilerkit + alu accenten op een TTRS, om op te vallen.

Is wat ik net leuk vind aan die auto's.
    Dat is persoonlijk imo , de ene is graag incognito en de andere valt graag op .

Ikzelf koop een familiewagen ed wel in een sobere kleur , een sportauto hoort gewoon flashy te zijn . RS6 , RS4 ed is natuurlijk een randgeval . Dat is langs de ene kant wel cool sober , mensen die het niet weten serieus doen verschieten ... Maar langs de andere kant zie ik ook graag een performante auto die dat gewoon uitstraalt Dilemma moest ik de keuze hebben

Comment

• Hoe specialer, hoe onopvallender ik ze 't liefst heb. RS4/RS6 in donkergroen metallic met natuurkleur leder, b.v. Yum. Een versie in RS-blauw (of hoe 't ook heet) zou me niet kunnen bekoren.

Smaken

Comment

RS4 in donkergroen metallic met natuurkleur leder, b.v. Yum.

.. zoiets dan.

Comment

• Bijvoorbeeld. Wel die velgen eraf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten

.. zoiets dan.

Comment

.. zoiets dan.

Comment

.. zoiets dan.
                Razend knap.

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Bijvoorbeeld. Wel die velgen eraf.
                Yep, in dit geval toch liever gewoon standaard kleur velgen.

Comment

• RS2 Coupé

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann

Heerlijke kleur.
                    Nu al een paar keer zien staan 's morgens en valt echt wel dik tegen. Is gatlelijk op een grijze en miezerige dag

Comment

.. zoiets dan.
                      Vet!!

Comment

• Race S3

Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.
                        Last edited by Spillies; 12/08/2011, 19:44.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                          Nu al een paar keer zien staan 's morgens en valt echt wel dik tegen. Is gatlelijk op een grijze en miezerige dag
                          Ik vind het ook niet echt geslaagd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann

Heerlijke kleur.
                            Jammer van die Rotors.
                            Kan je op elke Audi krijgen en verkopen als zoete broodjes.

Comment

Bijvoorbeeld. Wel die velgen eraf.

slechte foto, want zouden beide hetzelfde groen moeten zijn. Alhoewel de rechter ook gewoon een Wax-it beurtje nodig kan hebben.

Met (modernere) zilveren wheels

Zwart ... maar dan weer met gepolijste velgen

Comment

• prijs 2010 .. bij Audi Exclusiv

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                  OMG wat een koopje.
                                  1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                                  2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                                  2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

Staat altijd bij ACM zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                                      Staat altijd bij ACM zeker?
                                      Jeps.

Comment

Jeps.
                                        Ik vraag me eigenlijk af of dat een auto van de garage is, of eentje van een medewerker.

M'n pa passeert daar ook dagelijks en zei altijd "daar staat een oranje R8 cabrio"
                                        Dacht altijd dat hij Ipanema ofzo zou bedoelen (beetje kleurenblind ), tot ik die foto's dan effectief zag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                                          Ik vraag me eigenlijk af of dat een auto van de garage is, of eentje van een medewerker.

M'n pa passeert daar ook dagelijks en zei altijd "daar staat een oranje R8 cabrio"
                                          Dacht altijd dat hij Ipanema ofzo zou bedoelen (beetje kleurenblind ), tot ik die foto's dan effectief zag.
                                          Dacht dat die R8 van de eigenaar zelf is...

Comment

Working...
                                          X