Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dat trekt toch op niks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Een nog beter stuurgevoel dan een R8... ik moet een ur-q hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        Een nog beter stuurgevoel dan een R8... ik moet een ur-q hebben
        dat had ik echt nooit verwacht (dat van dat stuurgevoel)

Comment

dat trekt toch op niks
          Ja man... Verkeerde ET is verkeerde ET.... Die set kwam van een RS6 zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
            Ja man... Verkeerde ET is verkeerde ET.... Die set kwam van een RS6 zeker?
            Jep, maar hebben we zo al een setje voor de opvolger.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

dat had ik echt nooit verwacht (dat van dat stuurgevoel)
              Qua opzet is het zeer gelijklopend aan dat van m'n ex-CSQ (pre-FL quattro 44), en vraag maar aan matteus hoe verdomd goed het stuurgevoel van die kar al niet was.

Zo'n ur-q moet met z'n nog lichtere kas gewoon zalig zijn
              voor mij wel een 10V.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                Jep, maar hebben we zo al een setje voor de opvolger.
                Valt in het echt eigelijk nog zeer goed mee.

Comment

• Ik heb er geen last van en vindt het rete vet, je moet er echt al op letten om het te zien.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                    Qua opzet is het zeer gelijklopend aan dat van m'n ex-CSQ (pre-FL quattro 44), en vraag maar aan matteus hoe verdomd goed het stuurgevoel van die kar al niet was.

Zo'n ur-q moet met z'n nog lichtere kas gewoon zalig zijn
                    voor mij wel een 10V.
                    zalig!

Comment

• Toch nog eens keertje placeren hier...

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Comment

• Geschift luid

Comment

• Tis nogal luid, maar wel echt een mooi geluid vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                            Tis nogal luid, maar wel echt een mooi geluid vind ik.
                            De milltek klinkt beter imo. Dit is naar mijn mening een iets te scherp geluid voor 'n V8.

+ YouTube Video

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Deze namiddag op de E17 een zilvergrijze Peugeot 407 SW gespot mét RS-logo . Nieuwe daily van Avantus?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                  Deze namiddag op de E17 een zilvergrijze Peugeot 407 SW gespot mét RS-logo . Nieuwe daily van Avantus?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                                    Toch nog eens keertje placeren hier...

+ YouTube Video

+ YouTube Video
                                    Echt genieten

btw welk land?

Comment

• Vorige week nog een zwarte RS4 B7 sedan gezien toen ik stond te tanken.
                                      Ferm verlaagd en zwarte velgen (met een rood randje, maar dat ben ik niet meer zeker) en een prachtig geluid!! Twas een belg, toevallig niemand die weet welke ik bedoel en er foto's van heeft ?

Comment

• Zou da na een tijdje niet irritant worden, dat gebrul van die RS4? Hemels geluid maar als ge in gesprek zijt met iemand kunde u toch moeilijk inhouden met gas geven he? Of hoor je da ni zo neig binnenin?
                                        Audi A4 2.0 TDi S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                          De milltek klinkt beter imo. Dit is naar mijn mening een iets te scherp geluid voor 'n V8.

+ YouTube Video
                                          Nee, dan vind ik de tubi's knapper. Dit is nog zo gedempt, en niet het pure geluid van de motor, maar wat geborrel dat door het filteren heen komt. Ik zou natuurlijk ook eerder de millteks kopen want die tubi's zijn degoutant luid. Maar het geluid op zich vind ik mega knap.

Comment

Working...
                                          X