Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nee, dan vind ik de tubi's knapper. Dit is nog zo gedempt, en niet het pure geluid van de motor, maar wat geborrel dat door het filteren heen komt. Ik zou natuurlijk ook eerder de millteks kopen want die tubi's zijn degoutant luid. Maar het geluid op zich vind ik mega knap.
Een V8 moet bass hebben, die moet niet schreeuwen.
Heb ik altijd al een onvoorstelbaar mooie bak gevonden! Een serieuze verandering als je het origineel bekijkt! Zag hem vroeger regelmatig, 380 pk heeft die zeker, heb nog als kleine jongen gevraagd of ik foto's van je auto mocht nemen
ben niet zo'n fan van de optische mods, maar technisch echt een parel, prachtig
lol optische mods , uiterlijk heeft ie slechts de rs2 voorbumper en de rs2 spiegels gekregen , voor de rest is er niets verandert hoor , aja da wenkbrauwtje bedoel je miss over de lichten , tja
Heerlijke plaat Lender!
de 1D doet goed zijn werk blijkbaar
Is leuk speelgoed ja
Ik zag toch wel wat mensen op straat kijken naar de apparatuur dat ik in mijn handen had. Die 1D in combinatie met de 70-200 lokt heel wat blikken uit. Misschien toch in het vervolg wat meer in mijn tas laten zitten.
Gisteren is de melding op de boordcomputer van de S6 gekomen van het oliepeil.
Normaal kap ik er dan altijd een busje olie in.
Maar nu, maandag gaat ie op groot onderhoud (90.000km) en wordt de olie toch ververst en de filter vervangen.
't Zou dus wel wat verkwisting zijn om voor die week nog een busje olie in te gieten, maar ie gaat wrsch wel nog 1000km doen.
Er zit sowieso nog in, maar ik weet dus niet hoe groot die marges zijn...
Gisteren is de melding op de boordcomputer van de S6 gekomen van het oliepeil.
Normaal kap ik er dan altijd een busje olie in.
Maar nu, maandag gaat ie op groot onderhoud (90.000km) en wordt de olie toch ververst en de filter vervangen.
't Zou dus wel wat verkwisting zijn om voor die week nog een busje olie in te gieten, maar ie gaat wrsch wel nog 1000km doen.
Er zit sowieso nog in, maar ik weet dus niet hoe groot die marges zijn...
Pas als het rood wordt moet het er echt dringend olie in, dacht ik
Comment