We want pics
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMorgen nummerplaat halen voor de S8
Als het mogelijk had geweest, had ik R0N1N genomen ofzo
Binnenkort eens onze V8'tjes eens naast mekaar laten brullen
Comment
-
Comment
-
kleur audi S4
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenJaja, dat dacht Dolf ook!
Wat is het verschil tussen Ibis wit en deze kleur, volgens de verkoper suzuka grey metalic
een audi exclusive kleur( optie van ongev. 3000 euro!!!! en dit voor wit!?)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenGeen idee waarom jij JanC daarvoor in uw post op neemt maar het verschil is dat Suzuka grey inderdaad Audi Exclusive is en dus duur. Daarom niet mooi.
Hieronder zie je Suzuka op de Q7 en Wit op de RS4
is gewoon zeer licht grijs,dus is een kleur dat je pas kan beoordelen na het echt gezien te hebben imo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenKan er iemand productie-aantallen vinden van de S8 D2? Liefst onderverdeeld in automaat/manueel?
Vroeger moeten er toch redelijk wat S8D2's hebben rondgereden voor chauffeur-doeleinden, maw: er moeten toen toch nog verschillende addenda beschikbaar zijn geweest. Kan helaas niks op het web vinden, behalve wat spullen van audi exclusive voor de recente 6.0 W12 bv.
Ik denk vooral aan zaken als een "Klapptisch" bevestigd aan de rugleuning, een eventueel "Kühlfach" etc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtennope, bij mijn weten niet beschikbaar geweest. Enkel kim schmitz had er met z'n bedrijfje wel stuff voor
Kan toch niet, ergens
Ik zit nu met een skivak, dat gaat toch niet meer gebruikt worden aangezien ik wsl opteer voor een tank achter die rugleuningen. Daarom evtl op zoek naar mogelijkheden etc.
Die shit van audi exclusive is belachelijk vet
Office pakket, geschift.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtende Megacar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDie shit van audi exclusive is belachelijk vet
Office pakket, geschift.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenKan toch niet, ergens
Ik zit nu met een skivak, dat gaat toch niet meer gebruikt worden aangezien ik wsl opteer voor een tank achter die rugleuningen. Daarom evtl op zoek naar mogelijkheden etc.
Die shit van audi exclusive is belachelijk vet
Office pakket, geschift.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenVia quattro gmbh moet dat mogelijk geweest zijn, onder de vorm van alles is te koop. Maar officiele folder ofzo heb ik nog niet gezien.
Er zijn grenzen aan Ebay...
Comment
Comment