Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Oja, hoe bevalt de auto je nu eigelijk qua rijden?
Ik vind 'm geweldig vooral doordat ie anders is...ik heb (welliswaar iets krachtiger) gelijkaardigs gehad, en dan is dat heerlijk. Langzaam leren hoe je met die versnellingsbak moet leren omgaan, echt geen makkelijke opgave..maar des te meer fun om eens niet alle kracht zomaar voor de voeten geworpen te krijgen.
Ik ben curieus, had ik 't geweten kwam ik wel ff helpen/zien.
Foto's zijn aan het uploaden, zit nu aan 12 van de 80 ofzo en 't is toch al een goeie 10min bezig.
Zoals LL zegt is niet alles eruit. Enkele diepere (net voelbare) krassen, en énorm veel RDS, swirls en andere beschadigingen die redelijk diep zaten. Dat icm een verdomd harde lak geeft geen 100% correctie (wel veel gevloek). Maar als ik zie vanwaar het komt ben ik meer dan tevreden. Hopelijk is dat bij LL ook zo.
Qua kleurtje voor de wintervelgen van je S8, zou ik iets niet te speciaal nemen. Zwart gaat dan té overkomen, net alsof je'n poolse tuner bent ofzo. Ik zou gaan voor iets van'n vuilgrijs, maar ook weer niet te donker. Het kleurtje dat de velgen nu hebben vind ik persoonlijk te saai, al past het misschien 't best bij de spiegels van de S8?
Ik herinner me van op foto's een felblauwe C5 RS6, had die geen donkergrijze velgen? Daar stond het ook wel vrij goed op! misschien kan iemand dat eens photoshoppen?
't Knapste zou zijn als je velgen en spiegels dezelfde tint kregen denk ik
Comment