Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben curieus, had ik 't geweten kwam ik wel ff helpen/zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      Oja, hoe bevalt de auto je nu eigelijk qua rijden?
      Ik vind 'm geweldig vooral doordat ie anders is...ik heb (welliswaar iets krachtiger) gelijkaardigs gehad, en dan is dat heerlijk. Langzaam leren hoe je met die versnellingsbak moet leren omgaan, echt geen makkelijke opgave..maar des te meer fun om eens niet alle kracht zomaar voor de voeten geworpen te krijgen.

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
      Ik ben curieus, had ik 't geweten kwam ik wel ff helpen/zien.

Niet alles is verdwenen, sommige littekens bleken wat dieper. Maar ik laat het woord straks aan TT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
        Ik ben curieus, had ik 't geweten kwam ik wel ff helpen/zien.
        Foto's zijn aan het uploaden, zit nu aan 12 van de 80 ofzo en 't is toch al een goeie 10min bezig.
        Zoals LL zegt is niet alles eruit. Enkele diepere (net voelbare) krassen, en énorm veel RDS, swirls en andere beschadigingen die redelijk diep zaten. Dat icm een verdomd harde lak geeft geen 100% correctie (wel veel gevloek). Maar als ik zie vanwaar het komt ben ik meer dan tevreden. Hopelijk is dat bij LL ook zo.

Comment

• Wat een dikke bak, ik mis onze D2

Comment

• Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Knap in die kleur.

Comment

• Voor 41.000€ is ie van u!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• M3

Comment

• Ga es naar een ander topic.

Comment

• Comment

• Comment

• Ik ga wsl deze wielen gebruiken als winterset voor de 8. Moeten wel even op punt gezet worden, ze hebben al het 1 en ander meegemaakt.

Iemand een ideetje qua kleur? Ik neig zeker niet naar zwart of donker, maar zilvergrijs etc heb je ook in verschillende tonen.

Comment

• Geen interesse in een setje originele A8 velgen in perfecte staat?

Comment

• [IMG][/IMG]

Deze zijn het...als je interesse hebt bel maar ofzo. Ben nu weg....

ter info: ZONDER banden, die ga ik gebruiken

Comment

• Nah, die vind ik helaas lelijk

En die ik nog heb vind ik best wel iets hebben, én zijn gratis!

Comment

• Leftlane, ging die S8 niet gebruikt worden door je nieuwe vertegenwoordiger ofzoiets ?

Heb je nog nieuwe nieuwe interieurpics ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                    Leftlane, ging die S8 niet gebruikt worden door je nieuwe vertegenwoordiger ofzoiets ?

Heb je nog nieuwe nieuwe interieurpics ?

Yes, gaat voornamelijk pendelen tussen België en Nederland, occasioneel hongarije etc

Interieurpics regel ik als ie terug is!

Comment

• Qua kleurtje voor de wintervelgen van je S8, zou ik iets niet te speciaal nemen. Zwart gaat dan té overkomen, net alsof je'n poolse tuner bent ofzo. Ik zou gaan voor iets van'n vuilgrijs, maar ook weer niet te donker. Het kleurtje dat de velgen nu hebben vind ik persoonlijk te saai, al past het misschien 't best bij de spiegels van de S8?

Ik herinner me van op foto's een felblauwe C5 RS6, had die geen donkergrijze velgen? Daar stond het ook wel vrij goed op! misschien kan iemand dat eens photoshoppen?

't Knapste zou zijn als je velgen en spiegels dezelfde tint kregen denk ik

Comment

• De kar mag ergens wel wat shiny hebben...er zit al zoveel chrome op, als de gehele onderkant dan zo donker lijkt...dunno.

Comment

• Hochpolieren!

vetheid

Comment

Working...
                                          X