Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Amai, opvallend hoeveel er ook voor de bocht nog eraf gaan of de controle verliezen! Er gaan er daar enkele gewoon knal rechtdoor?!
Wat is de moeilijkheid juist? Het feit dat je met hoge snelheid over dat heuveltje komt en dan moet aanremmen en dat het een dichtknijper is die ook nog naar beneden gaat? Of zie ik het verkeerd?
Amai, opvallend hoeveel er ook voor de bocht nog eraf gaan of de controle verliezen! Er gaan er daar enkele gewoon knal rechtdoor?!
Wat is de moeilijkheid juist? Het feit dat je met hoge snelheid over dat heuveltje komt en dan moet aanremmen en dat het een dichtknijper is die ook nog naar beneden gaat? Of zie ik het verkeerd?
ik vermoed idd dat het om die reden is dat er zovelen uit de bocht gaan.
Een combinatie van licht bergaf en redelijk off-camber vermoed ik...
The S2000 Gallery - Audi R8 Crash - Passengers survived but... - This was posted in our local community forum. The car is an Audi R8, crashed and located in Athens, Greece. Either they were speeding or fall asleep, no idea really. Both passengers survived, but the driver lost his legs. As you can see from the photos...
Comment