"Ge had die kar nooit mogen wegdoe....euh slopen!"
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Gelukkig is deze wagen even inzetbaar en in z'n sas op circuit als vroeger op de autobahn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten"Ge had die kar nooit mogen wegdoe....euh slopen!"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDie liggen nu ergens op bij een boer uit Lendelede.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenIk heb de laatste tijd al enkele keren een dergelijk briefje hier op de oprit gevonden:
Wonder if it's a sign or not...
@993turbo: waar heb je die foto gehaald? Weet je nog waar hij te koop staat/stond?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten@993turbo: waar heb je die foto gehaald? Weet je nog waar hij te koop staat/stond?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Oké dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenRS6
Echt een belachelijk laag en vet ding ... en praktisch ook, heel de familie kan mee!
God beware dat dat mest-vlaams zootje familile zou zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenRS6
Echt een belachelijk laag en vet ding ... en praktisch ook, heel de familie kan mee!
In welke mate ben jij te overtuigen toch de RS6 te pakken? Dan ben je de ster van de camping, ik betaal mogelijke boetes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIn welke mate ben jij te overtuigen toch de RS6 te pakken? Dan ben je de ster van de camping, ik betaal mogelijke boetes
In welke mate ben jij bereid jouw nummerplaten daarop te vijzen en mij eventueel te vergoeden voor inbeslagname en kine?
Budget kar budget kar...tis wel een beejemwee he man!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIn welke mate ben jij bereid jouw nummerplaten daarop te vijzen en mij eventueel te vergoeden voor inbeslagname en kine?
Budget kar budget kar...tis wel een beejemwee he man!
Comment
Comment