Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Best leuk, zo'n S3, maar die kleur is zo saai

Comment

• another one

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• fok

volgende keer toch liever rolling start

Comment

• 606 pk S2 Avant

Comment

• Comment

• .....

Comment

• owkeeeee ......

Comment

• Linkje naar die thread?

Comment

• vlug....pak dat blok...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                      Linkje naar die thread?
                      De opbouwthread ken ik niet

This area is for anyone wishing to engage in idle chit-chat, banter, dross and any OFF-Topic posts. They must remain within forum rules such that foul language, unsavoury or abusive content is NOT permitted. Please also note that posts in this area will not be counted.

Hold deg oppdatert med Midt-Norges og Trondheims største regionavis. Vi gir deg alltid de siste nyhetene innen innenriks, utenriks, sport og kultur.

(NTB / uk) Four people were injured in a powerful frontal in Stjørdal Tuesday morning. It was so powerful that motorten to one car flew 20 meters.

The accident happened when two cars frontkolliderte on the E6 between Halsøkrysset and Harbor Crosby by Stjørdal center. Both cars were total wreck in the collision, and one of those involved had to be cut out. According to adressea.no should not those involved be severely damaged, but they are facts to the hospital for treatment.

Photos from the scene shows the two crashed cars, and the engine of one car has been thrown 20 meters away from Car wrecks.

- There are many indications that there have been major forces in the swing. We will now get assistance from Biltilsynet to make measurements so that we can determine the pace, "said police innsatsleder Tor Inge Aas to the newspaper.

Comment

• Die andere zal wel verblind zijn geweest door z'n LED's...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                          Die andere zal wel verblind zijn geweest door z'n LED's...
                          Belachelijk hé

Comment

• Heb ik geen medelijden mee. Als je met veel paarden wil rijden, moet je er ook maar mee om kunnen gaan.

Wel spijtig van de auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                              Heb ik geen medelijden mee. Als je met veel paarden wil rijden, moet je er ook maar mee om kunnen gaan.

Wel spijtig van de auto.

Dus F1-rijders die crashen kunnen niet rijden. Een ongeluk is snel gebeurd, of je nu met 100 of 600 paarden rijdt.

Comment

Heb ik geen medelijden mee. Als je met veel paarden wil rijden, moet je er ook maar mee om kunnen gaan.

Wel spijtig van de auto.
                                Nergens staat dat het de Audi z'n schuld is hé, als 2 auto's aan 90 tegen elkaar rijden kan je dit ook krijgen hoor...

Waarmee ik natuurlijk niet zeg dat het niet daardoor zou kunnen zijn hé

Comment

Wel spijtig van de auto.
                                  Autoliefhebbers OK, maar voor mij is een mensenleven nog altijd veel meer waard dan een stuk metaal hoor. Hoe dom sommigen er ook mee omspringen: Ik vind het dus vooral spijtig voor de mensen...

Beetje bizarre mening van jou...

Comment

• Er zijn trouwens geen dodelijke slachtoffers gevallen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                      Er zijn trouwens geen dodelijke slachtoffers gevallen.
                                      ... en dat maakt dan weer mijn dag goed...

(wreed hé hoe graag ik de mensen zie... behalve linksrijders)

Comment

Wel spijtig van de auto.
                                        Stomme vraag: hoe weet jij wat de maximale power is waar je mee kom kan?

Comment

• + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                          X