Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Daarjuist een nieuwe RS6 Avant vol zien/horen optrekken. Zwarte met antraciet velgen met een jonge gast in. Sound is meer dan ok Maar wel beschaafd tov de 996 4S met PSE die daarvoor voorbij kwam
Autoliefhebbers OK, maar voor mij is een mensenleven nog altijd veel meer waard dan een stuk metaal hoor. Hoe dom sommigen er ook mee omspringen: Ik vind het dus vooral spijtig voor de mensen...
Beetje bizarre mening van jou...
Sorry voor de veralgemening van mijn kant. Toch heb ik mijn bedenkingen bij de ravage.
In dit nummer van Autovisie besteden we extra aandacht aan het honderdjarig bestaan van Audi. Zo komt de nieuwe Audi A5 Sportback uitgebreid aan bod, gingen we op pad met vijf bijzondere Audi's, reden we door de historie van het merk met een A5 Cabriolet en bezochten we de 24 uur van Le Mans met een Q7 V12 TDI. Lees hieronder wat er nog meer te lezen is in het nieuwste nummer, dat vanaf donderdag 17 juli in de winkel ligt.
De 5 specials zijn: UrQ, RS2, RS4, RS6 en de R8 V10
Daarjuist een nieuwe RS6 Avant vol zien/horen optrekken. Zwarte met antraciet velgen met een jonge gast in. Sound is meer dan ok Maar wel beschaafd tov de 996 4S met PSE die daarvoor voorbij kwam
Hier in het dorp staat er regelmatig een van Rietje, zal die wel zijn.
Comment