Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• tegen een GTI vanaf 140... Wat een kar toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
      The sound !

Over dat nummer van Autovisie: heeft iemand't en weet die of't de moeite is?
      Mooi artikel, alleen had de nadruk wel wat meer mogen liggen op oudere Audi's. Het is immers een artikel over '100 jaar Audi'.
      Die foto van de RS2 die de bocht in komt sturen is echt top
      De foto,s zijn in belgie gemaakt.
      lees ik, maandag ga ik dat ergens zoeken. Dan laat ik 't wel weten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
        Dat boekje of die bocht?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Dank!

Comment

• Comment

Is normaal een redelijk goed tijdschrijft.

Comment

• arsch

netjes verlaagd

Comment

• Comment

• Wie heeft er ook de (R)S2 gespot in Top Gear gisteren?

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Wie heeft er ook de (R)S2 gespot in Top Gear gisteren?
                        Zeker al geen RS2...

Comment

• damn, freak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                            damn, freak
                            Echt hé

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Zeker al geen RS2...

Fak, ik weet zelfs niet naar welke auto je aan het kijken bent om je daarop te baseren , ik denk die zwarte maar ben niet zeker...

Comment

• Haha natuurlijk die zwarte!

Ik zag 't direct gisteren

Comment

• Ik heb vrijdag een van de meest bloedstollende ritjes ooit mogen meemaken in een nieuwe RS6...

Wat een kar, die kracht is gewoon ongelooflijk !
                                  Waar ik werk was er vorige week vrijdag een testdag met de RS6 met een piloot van D'ieteren. De testwagen was een donkerblauwe RS6 met een bleek interieur. Er had een klant afgebeld, dus de piloot had eventjes tijd om mij mee te nemen.

Op een stuk van ne kilometer een top van 230(in DE natuurlijk ) en dan geremd voor de rode lichten, ding gaf geen kik.

Ook het geluid is magnifiek en ook de lineairiteit van de motor is geweldig.

Foto's post ik dan wel, vind de kabel van mijn tel ffkes niet.

Comment

• Challazer, wij hebben'n tijdje geleden ook een testrit gehad met die RS6.
                                    Weet je toevallig hoe de testpiloot noemde?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                      Challazer, wij hebben'n tijdje geleden ook een testrit gehad met die RS6.
                                      Weet je toevallig hoe de testpiloot noemde?
                                      Voornaam is thierry, enige wat ik weet.

Comment

• Wel, ik vond dat echt een omhooggevallen dwaas. Het enige dat hij kan is door z'n haar gaan met z'n handen (opdat het goed zou zitten), in de spiegel kijken (om te zien of de rest wel goed zit) en ook een stukje rijden. Dus rijden kan hij wel degelijk met de wagen, maar uitleg geven over'n wagen daar heeft hij geen kaas van gegeten. En da's nogal noodzakelijk in mijn ogen wanneer je een testrit maakt met een potentiële klant

Comment

• Diene mens die dat organiseerd is de broer van mijn tante.
                                          Heb nog altijd een dagje s-modellen te goed

Comment

Working...
                                          X