tegen een GTI vanaf 140... Wat een kar toch
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenThe sound !
Over dat nummer van Autovisie: heeft iemand't en weet die of't de moeite is?Mooi artikel, alleen had de nadruk wel wat meer mogen liggen op oudere Audi's. Het is immers een artikel over '100 jaar Audi'.
Die foto van de RS2 die de bocht in komt sturen is echt topDe foto,s zijn in belgie gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtenlees ik, maandag ga ik dat ergens zoeken. Dan laat ik 't wel weten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtenlees ik, maandag ga ik dat ergens zoeken. Dan laat ik 't wel weten
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenWie heeft er ook de (R)S2 gespot in Top Gear gisteren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendamn, freak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenZeker al geen RS2...
Comment
-
Ik heb vrijdag een van de meest bloedstollende ritjes ooit mogen meemaken in een nieuwe RS6...
Wat een kar, die kracht is gewoon ongelooflijk !
Waar ik werk was er vorige week vrijdag een testdag met de RS6 met een piloot van D'ieteren. De testwagen was een donkerblauwe RS6 met een bleek interieur. Er had een klant afgebeld, dus de piloot had eventjes tijd om mij mee te nemen.
Op een stuk van ne kilometer een top van 230(in DE natuurlijk ) en dan geremd voor de rode lichten, ding gaf geen kik.
Ook het geluid is magnifiek en ook de lineairiteit van de motor is geweldig.
Foto's post ik dan wel, vind de kabel van mijn tel ffkes niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenChallazer, wij hebben'n tijdje geleden ook een testrit gehad met die RS6.
Weet je toevallig hoe de testpiloot noemde?
Comment
-
Wel, ik vond dat echt een omhooggevallen dwaas. Het enige dat hij kan is door z'n haar gaan met z'n handen (opdat het goed zou zitten), in de spiegel kijken (om te zien of de rest wel goed zit) en ook een stukje rijden. Dus rijden kan hij wel degelijk met de wagen, maar uitleg geven over'n wagen daar heeft hij geen kaas van gegeten. En da's nogal noodzakelijk in mijn ogen wanneer je een testrit maakt met een potentiële klant
Comment
Comment