Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
    Wel, ik vond dat echt een omhooggevallen dwaas. Het enige dat hij kan is door z'n haar gaan met z'n handen (opdat het goed zou zitten), in de spiegel kijken (om te zien of de rest wel goed zit) en ook een stukje rijden. Dus rijden kan hij wel degelijk met de wagen, maar uitleg geven over'n wagen daar heeft hij geen kaas van gegeten. En da's nogal noodzakelijk in mijn ogen wanneer je een testrit maakt met een potentiële klant
    Da van zijn haar is wel waar

    Maar tegen ons heeft hij toch wel voldoende uitleg gegeven, al waren het wel allemaal medewerkers van de garage, dus t meeste wist ik wel.

    Er heeft een maat van mijn pa ook meegereden als potentieel, kzalt keer aan hem vragen hoe hij het ervaren heeft.

    Comment


    • Over wat een RS6 uiterlijk van een A6 onderscheidt en over de prestaties moest hij ons niks nieuws vertellen, zoiets zie en lees je zelf. Anders ga je zo'n wagen niet testen.
      Maar over hoe het verstellen van de ophanging, het werken met de flippers (in se niet moeilijk, maar in elke wagen is dat systeem wel anders in de zin dat de ene altijd in manuele schakelstand blijft staan van't moment dat je de flippers aanraakt en de andere schakelt na enkele seconden weer over naar automatisch schakelen) enzovoort gaf hij totaal geen uitleg. En dat zijn nu net de essentiële punten in zo'n wagen, het sportieve karakter tot uiting laten komen via zo'n kleine 'snufjes'.

      We hebben die dag ook een M5 getest, en de testpiloot daar was ronduit grandioos. Hij legde werkelijk alles uit alvorens we op de baan gingen. Ik ben/was gigantische Audi-fan en verwachtte heel veel van de RS6 maar die negatieve ervaring heeft die hoge verwachtingen toch'n beetje doen minderen. Het hangt natuurlijk af van de wagen, maar de introductie tot zo'n wagen maakt toch een groot deel uit van de eerste ervaring imho.
      Zonde

      Comment


      • Sportec Audi S4 425 pk en 520 Nm.




        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
          Sportec Audi S4 425 pk en 520 Nm.




          alweer dik, zonder te fel te overdrijven. Velgen maatje kleiner, en die leds, tja. Op een a/s4 vind ik ze lelijk

          Comment


          • Blijkbaar toch een flink potentieel in die compressorblokken. Dat is bijna 100pk meer.

            Comment


            • Audi TT RS Roadster "Black exhaust".

              Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

              Comment


              • ma zieke fransmannen

                Audi RS4 620 hp, M3 CSL Komp 503 HP, Audi S4 550 hp, audi RS4 710 hp, M3 CSL 530 hp, audi RS2 590 hp and supra 700 hp

                vanaf 3.00min is het duidelijk.

                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                Comment


                • + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                  Die heeft toch 4WD, hoe kan dan alleen de voorwielen draaien op die testbank?

                  Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

                  Comment


                  • Ze kunnen er op een of andere manier voor zorgen dat die achterwielen niet worden aangedreven ofzo? Avantus weet waarschijnlijk wel hoe.

                    Wel vette sound. En 400 pk.

                    Comment


                    • haldex.

                      maar gezond is dat niet denk ik dan, want standaard geeft dat systeem toch al een 10 (of is het al meer?) procent naar de achterwielen?

                      Comment


                      • Bij een X5 moet je een zekering uittrekken en dan is dat puur een RWD. Gezien bij Heinz....

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                          haldex.

                          maar gezond is dat niet denk ik dan, want standaard geeft dat systeem toch al een 10 (of is het al meer?) procent naar de achterwielen?
                          Haldex is toch electronisch gestuurd, dus dat is toch maar uit te zetten ...

                          Als je met een torsen zit wordt het denk ik moeilijker ...

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                            Haldex is toch electronisch gestuurd, dus dat is toch maar uit te zetten ...

                            Als je met een torsen zit wordt het denk ik moeilijker ...
                            als ze dat kunnen, jup

                            Comment


                            • Toch ben ik niet geheel overtuigd van deze manier van testen op die testbank.

                              Die 400pk is gemeten aan de voorwielen =/= de realiteit

                              Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

                              Comment


                              • en denk je dan dat hij er meer of minder heeft?

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  en denk je dan dat hij er meer of minder heeft?
                                  Minder

                                  ?

                                  I don't know, maar waarom heb je dan 4WD testbanken (buiten voor de modellen waar 't niet uitschakelbaar is)...

                                  Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

                                  Comment


                                  • Je hebt toch altijd verlies van pk's aan de aandrijfassen, en dat ze dan maar één testen ipv. twee...

                                    Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

                                    Comment


                                    • Het zal toch niet heel veel schelen he.

                                      Comment


                                      • Alez;

                                        Naast de S-versie van de TT komt er ook een RS-versie van de TT, de TT RS die een 2,5-liter vijfcilinder turbomotor van 340 pk en 450 Nm heeft. De presentatie van de sportiefste TT was op de Autosalon Genève in maart 2009. De verkoop start het derde kwartaal van 2009. De TT RS komt zowel als Coupé als Roadster op de markt en wordt geproduceerd door Audi's sportafdeling quattro GmbH.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                                          Alez;
                                          Die van dat filmpje is getuned hè. 550 Nm en 380 pk in stage 1, 600 Nm en 400 pk in stage 2.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X