Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    Armen zijn te gestrekt. Verder ist ok.
    Als ik aan hoge snelheden rij, duw ik me al het ware altijd in m'n zetel.
    Daarmee, is mss een slechte gewoonte.

In de bochten/gewone wegen rij ik niet met gestrekte armen, gaat ook moeilijk.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Kunnen we binnenkort nog eens niet met enkele forummers teruggaan? Ik heb de smaak te pakken, het erheen rijden alleen al

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        Kunnen we binnenkort nog eens niet met enkele forummers teruggaan? Ik heb de smaak te pakken, het erheen rijden alleen al
        Ik zou elk weekend gaan ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          Kunnen we binnenkort nog eens niet met enkele forummers teruggaan? Ik heb de smaak te pakken, het erheen rijden alleen al
          Ik ga de volgende keer met het busje en gaan kamperen

Op 't gemak dan een ganse dag rondlopen, want met de Audi in mijn buurt kan ik moeilijk stilzitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
            Ik zou elk weekend gaan ik.
            Ik ook, moest de naft nu eens gratis zijn eh

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
            Ik ga de volgende keer met het busje en gaan kamperen

Op 't gemak dan een ganse dag rondlopen, want met de Audi in mijn buurt kan ik moeilijk stilzitten.
            Dat wil ik ook al lang eens doen

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                Armen zijn te gestrekt. Verder ist ok.
                Inderdaad, viel me ook op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Mooie demo van hoe soepel een standaard gechipte RS4 is tov eentje met andere turbo's. Die 100pk extra zie je echter wel opt einde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                    Inderdaad, viel me ook op
                    Is wel goed om u vast te houden tijdens een crash, maar soit, dat is nu net wat we niet willen.

Comment

• Comment

• Comment

• + YouTube Video

HD klikken!!

Comment

• Zalig

Comment

• Die vuiligheid op de weg was wel verschieten

Maar ik kon niet uitwijken (voor een bocht) en als ik keihard ging remmen ging ik toch te laat zijn en ging de voorbumper naar de z*k zijn...

Comment

• Laatste filmpje

+ YouTube Video

Comment

• Leuke filmpjes, al geven ze niet de indruk dat het echt vooruit gaat bewijst de tellerpartij het tegendeel..!
                                  Hoe is het geluid binnen in de S6 IRL? Opzwepender dan op het filmpje hoop ik? Knappe wagen verder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichten
                                    Leuke filmpjes, al geven ze niet de indruk dat het echt vooruit gaat bewijst de tellerpartij het tegendeel..!
                                    Hoe is het geluid binnen in de S6 IRL? Opzwepender dan op het filmpje hoop ik? Knappe wagen verder.
                                    Ik vind het voor deze wagen echt wel nog meevallen, op de autostrade hoor je 'm bijna niet, maar wanneer je sportief rijdt is ie wel op de achtergrond zonder dat 't ooit te luid wordt.

Wanneer de uitlaat warm staat is ie van buiten af ook wel luid, maar het blijft maar een 'S', dus daarvan heeft ie weinig sportwagen allures.

Milltek zou wel de oplossing bieden, maar of het waard is in een auto die 95% gebruikt wordt om gewoon van A tot B te gaan?
                                    (de andere 5% is wanneer ik er mee rijdt )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                      Ik vind het voor deze wagen echt wel nog meevallen, op de autostrade hoor je 'm bijna niet, maar wanneer je sportief rijdt is ie wel op de achtergrond zonder dat 't ooit te luid wordt.

Wanneer de uitlaat warm staat is ie van buiten af ook wel luid, maar het blijft maar een 'S', dus daarvan heeft ie weinig sportwagen allures.

Milltek zou wel de oplossing bieden, maar of het waard is in een auto die 95% gebruikt wordt om gewoon van A tot B te gaan?
                                      (de andere 5% is wanneer ik er mee rijdt )
                                      Ik zag in dat filmpje geen sleutel zitten!! hoe kan dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thompson Bekijk Berichten
                                        Ik zag in dat filmpje geen sleutel zitten!! hoe kan dat?
                                        M'n ouders hebben wanneer ik geboren was een chip in m'n hoofd geplant

Comment

Working...
                                        X