Oorspronkelijk geplaatst door Thompson
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenKeyless go..
S4 aan Pizzeria Pinocchio
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenM'n ouders hebben wanneer ik geboren was een chip in m'n hoofd geplant
Ah zo! sleutel in de zak, en op de startknop drukken, niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thompson Bekijk BerichtenAh zo! sleutel in de zak, en op de startknop drukken, niet?
En wanneer in de deurklink aanraakt gaat ie ook open.
Comment
-
Zalige baantjes Spillies!
Is dat zowat rond de ring allemaal, of is dat al redelijk rap over de Duitse grens, en zo volledig tot aan de Ring?
Jullie hebben volgens de Nxxx gereden meen ik, kan je ong zeggen/tonen waar je dan van de autostrade af moet? Wij hebben doorgaans wel schoon banen binnendoor, maar toch lang niet gelijk zo! Denk dat we ± 30 a 40 minuten over de duitse snelwegen bollen doorgaans, en dan er vanafgaan.
Volgende week naar daar waarsch, en ik wil eens een andere route!
btw, moet zalig zijn om met zo'n S6 tot daar te karren! al lijkt het me in't begin ff raar om zeer sportief te rijden met zo'n boot, dat vraagt wel wat gewenning zeker?
Comment
-
Ik heb in 't doorgaan via Antwerpen gereden. Dan de E313 genomen tot Lummen en dan boven Maastricht zo in Duitsland gereden, dan de E40 verder genomen tot Manheim, dan de E31 genomen (die onbegrensd was?) tot aan de Ring.
Vooraf nog ff gebeld naar William Blake omdat ik twijfelde om nu via A'pen of Bxl te gaan, maar die zei als je snel (= onbegrensd) wil rijden, je via A'pen moet gaan.
In 't terugkeren de groep van Porker gevolgd, de welbekende B258 genomen vanaf de Ring tot in Aachen en dan de E40 via Luik naar Brussel.
Wel leukere baantjes, maar bijna allemaal secundaire wegen tot je eigenlijk terug in België bent.
't Is maar wat je wilt, 't is wel leuk dat ik ze allebei heb kunnen doen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenZalige baantjes Spillies!
Is dat zowat rond de ring allemaal, of is dat al redelijk rap over de Duitse grens, en zo volledig tot aan de Ring?
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Wel hopen dat je dan niet achter een tractor/auto met racewagen op trailer zit, want je kan niet telkens makkelijk voorbij steken. (vele doorgetrokken witte lijnen terwijl 't wel een rechte baan is).
Het vetste baantje was wel de baan van Adenau naar Hohe Acht en terug.
Waar ik op reed in dit filmpje
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
En dan nog van 't laatste filmpje, dat was gewoon op 't verlengde van de E40 tot in Aachen.
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten+ YouTube Video
(HQ klikken!!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichtenbtw, moet zalig zijn om met zo'n S6 tot daar te karren! al lijkt het me in't begin ff raar om zeer sportief te rijden met zo'n boot, dat vraagt wel wat gewenning zeker?
In 't begin reed ik ook niet zo sportief met die auto, omdat 'k 'm nog niet kende.
Buiten het snel rijden rechtdoor (dat iedereen kon).
De bochten nemen was wel niet traag, maar nog ver van de limiet.
Nu begin ik soms wel eens de limiet op te zoeken, die wel nog redelijk ver ligt, maar eenmaal erover heb je onderstuur, dusja.
Eigenlijk heb ik echt geen klagen van die "boot", oké, 't is geen RS, maar met zijn brede sloefen en toch een goede sportophanging is het toch goed bochtjes pikken.
Al hoor je in de foto's wel soms constant een klein bandengepiep die je eigenlijk wijst dat je niet veel sneller meer moet gaan om onderstuur te krijgen.
Maar 't is geen echte sportwagen, daar heb ik al lang vrede mee genomen, liever aan +250 op de autostrade rijden dan een VX220 proberen te volgen.
Of zelfs in de bochten was die 120d cab van Maxime soms sneller, ofwel rijdt ik nog met een te grote marge, who knows...
Soit, ik heb niets te bewijzen, daarom ga ik ook nog niet op de Ring.
Want als ik op de weg er naar toe van de baan geraak, dan zijn er toch een pak minder problemen dan op 't circuit zelf.
Vanaf ik een eigen wagen heb, of met het busje ga ik er wel op!
Oja, één ding heb ik echt wel niets op aan te merken -> de remmen.
Fak, dat remt nog altijd zalig goed en oké, ik heb nog niet 3 uur na elkaar continu noodstops gedaan, maar nog nooit iets van fading gehad.Last edited by Spillies; 10/08/2009, 21:18.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenNeen, het grootste stuk is toch autostrade naar de Ring, zoals je zit in dit filmpje:
De eerste 2 stukjes zijn autosnelweg (zo'n 120 km lang in Duitsland) en dan rijdt je ergens af van de E31 aan "Kempenich" ofzo en dan zijn 't nog een 40km binnenbaantjes tot aan de ring (de 2 laatste stukken van 't filmpje).
Wel hopen dat je dan niet achter een tractor/auto met racewagen op trailer zit, want je kan niet telkens makkelijk voorbij steken. (vele doorgetrokken witte lijnen terwijl 't wel een rechte baan is).
Het vetste baantje was wel de baan van Adenau naar Hohe Acht en terug.
Waar ik op reed in dit filmpje
Wel moet je die niet nemen om naar de Ring te gaan, maar 't is wel de moeite om die es af te rijden.
En dan nog van 't laatste filmpje, dat was gewoon op 't verlengde van de E40 tot in Aachen.
Het 'probleem' om via Antw of Br tegaan hebben wij hier gelukkig minder, op een kwartier zijn we ong in Holland op de autostrade, en pak nog 20 min later in Zermany. Dus als ik het goed begrijp zouden we dus praktisch volledig via binnenbanen van hier naar de Ring kunnen?
Enige idee hoeveel langer de route over de B258 geduurd heeft? Volgens mij kom'k daar automatisch op uit, als'k op de gps ingeef om geen autostrade te nemen... dat kunnen we eens proberen iig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenVergeet er niet bij te zeggen dat dat was omdat jullie op een weekdag gegaan zijn. In het weekend is het wegens de drukte een stuk minder aangenaam, toch vooral de drukkere delen in het begin door de dorpjes.
's nachts is het...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenVergeet er niet bij te zeggen dat dat was omdat jullie op een weekdag gegaan zijn. In het weekend is het wegens de drukte een stuk minder aangenaam, toch vooral de drukkere delen in het begin door de dorpjes.
Maar idd, liefst een weekdag, en dan nog liefst niet in de grote vakantie.
Let trouwens op, want de pakkemannen kennen die baan ook heel goed
Comment
Comment