Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten

Dat meen je zelf niet?
    Simoni denkt dat ook!!!

Blij dat dat punt eindelijk eens wat aandacht krijgt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
      Aaaaarrgghh

B6 = model van 2001-2004

B7 = nieuw model van 2004-2007
      EEEEEECHT niet hé! Fack, ik dacht dat gij alles van Audi afwist!?

Comment

• My thoughts exactly! Dat is dan baas van een forum, foei.
        B7 = facelift, dat de 6 een 7 geworden is verandert daar niets aan voor mij.
        Waarmee ik opnieuw datgene zeg wat hier al voldoende stond.

Comment

• Tuurlijk niet. Een cijfertje is gemakkelijk veranderd. En er het label 'nieuw model' opplakken wordt vandaag de dag al gedaan bij de minste facelift.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten

Dat meen je zelf niet?
            Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
            EEEEEECHT niet hé! Fack, ik dacht dat gij alles van Audi afwist!?
            Mo gasten

Men neemt bij Audi vaste modelbenamingen, de B-reeks voor de A4 (D-segment), de C-reeks voor de A6 (E-segment), de D-reeks voor de A8 enzoverder.

Nu, elke keer dat ze het nummer veranderen (na de letter B/C/D enz) betekend dit dat het model veranderd (obvious).
            Bv. bij de A6 is er onlangs een facelift geweest (2009) en ze hebben dit nummer niet veranderd, maar bv. wanneer de nieuwe A4 er kwam (2007) hebben ze dat nummer wel veranderd.

D U S

-> De B7 is geen facelift van de B6, maar een nieuw model.

Fack, is dat zo moeilijk te snappen?

't Is niet dat Audi es ff gemist is hé, en wanneer het model gemaakt wordt (3-4 jaar, wordt er in het midden van zijn carrière een facelift gegeven, maar dan wordt dat model niet anders benoemd ofzo )

EN

=/=

Aight, snappie?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Ja het uiterlijk veranderen is per definitie een facelift...
              Nieuw model = nieuw onderstel voor mij, en niet simpelweg een lettertje veranderen. Het zou toch straf zijn moest Audi zowel B6 als B7 slechts een modelcyclus geven van 3/4 jaar? Dan mogen we binnen de 2 jaar al de B9 verwachten?

Comment

• Nu zou ik dit graag staven met getallen hoeveel delen van die auto veranderd is, maar ik vind ze niet.

Comment

• =/=

=/=

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                    Ja het uiterlijk veranderen is per definitie een facelift...
                    Nieuw model = nieuw onderstel voor mij, en niet simpelweg een lettertje veranderen. Het zou toch straf zijn moest Audi zowel B6 als B7 slechts een modelcyclus geven van 3/4 jaar? Dan mogen we binnen de 2 jaar al de B9 verwachten?
                    Nieuw onderstel?

Onderstellen worden meerdere keren gebruikt.

Tegen 2012 idd de B9

Comment

• bij Audi vinden ze dat een 'nieuw' model omdat bij een nieuwe designstijl kreeg in de zin van die grote grill vooraan om zo beter te passen bij de rest van het gamma

maar serieus, zelfs het interieur is hetzelfde gebleven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        bij Audi vinden ze dat een 'nieuw' model omdat bij een nieuwe designstijl kreeg in de zin van die grote grill vooraan om zo beter te passen bij de rest van het gamma

maar serieus, zelfs het interieur is hetzelfde gebleven
                        Oké, maar in hun "ding" is het een nieuw model, zij zijn toch de enigste die dat mogen beslissen zeker?

Comment

Nu, elke keer dat ze het nummer veranderen (na de letter B/C/D enz) betekend dit dat het model veranderd (obvious).
                          Doe dat op je eerste rechten-examen en je moet al niet meer terug komen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                            Doe dat op je eerste rechten-examen en je moet al niet meer terug komen .
                            De meeste zijn toch mondelijk, dusja

Comment

Oké, maar in hun "ding" is het een nieuw model, zij zijn toch de enigste die dat mogen beslissen zeker?
                              tzijn maar de dommeriken die het geloven he

pure marketing ist

Comment

De meeste zijn toch mondelijk, dusja
                                Mondeling.

Comment

tzijn maar de dommeriken die het geloven he

pure marketing ist
                                  ...

Als Audi in 2004 de nieuwe A4 voorstelt als een nieuwe model, moeten wij dan zeggen dat het maar een facelift is?

Of als je in de dealer staat en dat je weigert meer te betalen dan de B6 omdat het een facelift is en geen nieuw model ofzo.

Of het nu een nieuw-model-dink-waardig is of dat jullie het maar een facelift vinden, Audi heeft het een nieuwe benaming gegeven, dus is 't zo.
                                  Anders gaan we na een tijd niets meer hebben aan die benaming hé, want je kan dan ook zeggen dat de A6 C6 een facelift is van de A6 C5 enzoverder...

Comment

• neen dat kan je niet want het zijn totaal verschillende wagens

Comment

neen dat kan je niet want het zijn totaal verschillende wagens
                                      Ik kan ook zo beginnen met de E36 Compact die op het zelfde onderstel staat als de E46 Compact enzoverder en dan zeggen dat het een facelift is.

Maar soit, ik weet ook wel dat de grens tussen nieuw model en facelift bij de B6-B7 zeer klein is, kleiner dan bij de andere Audi's en die 2 modellen zijn ook iets minder lang meegegaan dan de andere, maar ze worden nog altijd bestempeld als nieuwe model, dus ik volg daarin!

Comment

• b7 is gewoon een snel uitgebrachte facelift van de b6 om ook een sfg neus aan te geven

Comment

dus ik volg daarin!
                                          ik niet

Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                          b7 is gewoon een snel uitgebrachte facelift van de b6 om ook een sfg neus aan te geven
                                          voila

Comment

Working...
                                          X