Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
    De meeste zijn toch mondelijk, dusja

Comment

...

Als Audi in 2004 de nieuwe A4 voorstelt als een nieuwe model, moeten wij dan zeggen dat het maar een facelift is?
      Als ge voornamelijk het uiterlijk van een wagen verandert en de techniek ongemoeid laat hebt ge een facelift uitgevoerd en niet een nieuwe auto gemaakt. Is het echt zo moeilijk?
      Natuurlijk zegt audi dat het een nieuwe model is, dat verkoopt beter.

Comment

Mo gasten

Men neemt bij Audi vaste modelbenamingen, de B-reeks voor de A4 (D-segment), de C-reeks voor de A6 (E-segment), de D-reeks voor de A8 enzoverder.

Nu, elke keer dat ze het nummer veranderen (na de letter B/C/D enz) betekend dit dat het model veranderd (obvious).
        Bv. bij de A6 is er onlangs een facelift geweest (2009) en ze hebben dit nummer niet veranderd, maar bv. wanneer de nieuwe A4 er kwam (2007) hebben ze dat nummer wel veranderd.

D U S

-> De B7 is geen facelift van de B6, maar een nieuw model.

Fack, is dat zo moeilijk te snappen?

't Is niet dat Audi es ff gemist is hé, en wanneer het model gemaakt wordt (3-4 jaar, wordt er in het midden van zijn carrière een facelift gegeven, maar dan wordt dat model niet anders benoemd ofzo )

EN

=/=

Aight, snappie?
        AAP! Een beetje de lichten veranderen en meneer denkt dat het om een nieuw model gaat. Ik wist niet dat je zo goedgelovig was. De A4 was de enige in de familie die geen SFG had, dus kwam er een facelift.

Als de B6 dan toch een compleet andere auto is dan de B7, post dan eens vergelijkende foto's van het interieur...

edit: knap geschreven trouwens!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
          edit: knap geschreven trouwens!
          Thanks

Zelfs als zijn het 2 exact dezelfde modellen, als Audi zegt dat het een nieuw model is dan geloof ik, de achterlijke merkenblinde freak, dat en zal het ook blijven verkondigen.

Aight?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Ze verschillen inderdaad genoeg, dit moet een nieuw model zijn

Comment

• Inderdaad! Duidelijk nieuw model! Kijk maar naar het stuur!

Comment

Thanks

Zelfs als zijn het 2 exact dezelfde modellen, als Audi zegt dat het een nieuw model is dan geloof ik, de achterlijke merkenblinde freak, dat en zal het ook blijven verkondigen.

Aight?
                Dat zeg ik toch niet? Maar ik vind het echt naïf om te denken dat het om twee compleet nieuwe modellen gaat. Gewoon een stel andere koplampen en achterlichten en enkele andere details (zoals SFG)... meer is het niet.

Comment

Dat zeg ik toch niet? Maar ik vind het echt naïf om te denken dat het om twee compleet nieuwe modellen gaat. Gewoon een stel andere koplampen en achterlichten en enkele andere details (zoals SFG)... meer is het niet.
                  Het is misschien geen nieuw model in de meeste materialen, maar als Audi die een andere benaming geeft (als nieuw model), gebruik ik deze wijze.

Jullie beste vriend Simoni doet dit toch ook, heb jij hem dan nog niet kunnen overtuigen?

Comment

• Soit, genoeg gelachen!

Gisteren heb ik hem nog es gewassen.

Comment

• Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Het is misschien geen nieuw model in de meeste materialen, maar als Audi die een andere benaming geeft (als nieuw model), gebruik ik deze wijze.

Jullie beste vriend Simoni doet dit toch ook, heb jij hem dan nog niet kunnen overtuigen?
                        Hij staart zich ook blind op dat ene cijfer.

Comment

Gisteren heb ik hem nog es gewassen.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr
                          hem = de auto?
                          Hahahahaha

Comment

Hij staart zich ook blind op dat ene cijfer.
                            Wij hebben vertrouwen in ons merk.

Comment

• De abc nummerkes zijn er om de marketing en verkoops-sletjes te kunnen laten volgen.

De ingenieurs bepalen wat nieuw is en wat niet. En ingenieurs praten in partnumbers.

Tot modeljaar 2001 beginnen alle partnumbers van de A4 met 8D. Tussen 2001 en 2008 beginnen alle partnumbers met 8E en vanaf 2008 met 8K.

Comment

• 't Zou er wat over gaan mochten we hier allemaal in zo'n ingenieurs-code-cijfers zouden praten, de meeste hebben zelf geen weet van die ABC-benaming.

Comment

't Zou er wat over gaan mochten we hier allemaal in zo'n ingenieurs-code-cijfers zouden praten, de meeste hebben zelf geen weet van die ABC-benaming.
                                  Maar het staaft ondertussen wel wat iedereen (except you and simoni) dachten. Geen nieuw model dus. En dat voor een audilover. Shame on you!

Comment

Maar het staaft ondertussen wel wat iedereen (except you and simoni) dachten. Geen nieuw model dus. En dat voor een audilover. Shame on you!
                                    Maar als Audi zelf zegt dat 't een nieuw model is, dan zit ik als "audilover" toch niet verkeerd?

Soit, dat wil daarom idd niet zeggen dat je alles klakkeloos moet geloven.

Comment

Maar als Audi zelf zegt dat 't een nieuw model is, dan zit ik als "audilover" toch niet verkeerd?

Soit, dat wil daarom idd niet zeggen dat je alles klakkeloos moet geloven.
                                      Maar BMW zegt toch ook dat ze een nieuwe 3 hebben sinds de facelift? Ieder merk doet dat toch. Da's marketing, niks meer!

Comment

• B7 = inderdaad facelift van de B6, onderstel (= doorslaggevend item!) was 't zelfde.

MAAR een RS4 is gewoon een apart model hé, volledig onafhankelijk ontworpen door Quattro Ghmbftgha hé.

In die logica zou er pas een RS4 komen bij de facelift van de B8... nochtans kondigde men destijds bij lancering van de B8 aan dat ze deze keer niet zo lang zouden wachten met de RS4.

We zullen zien, zei de blinde, en hij liep met zijn hoofd tegen de muur !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                          B7 = inderdaad facelift van de B6, onderstel (= doorslaggevend item!) was 't zelfde.

MAAR een RS4 is gewoon een apart model hé, volledig onafhankelijk ontworpen door Quattro Ghmbftgha hé.

In die logica zou er pas een RS4 komen bij de facelift van de B8... nochtans kondigde men destijds bij lancering van de B8 aan dat ze deze keer niet zo lang zouden wachten met de RS4.

We zullen zien, zei de blinde, en hij liep met zijn hoofd tegen de muur !
                                          GmbH

is hetzelfde als BVBA dacht ik (Gesellschaft mit beschrankter Haftung ofzo)

Comment

Working...
                                          X