Oorspronkelijk geplaatst door Spillies
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten...
Als Audi in 2004 de nieuwe A4 voorstelt als een nieuwe model, moeten wij dan zeggen dat het maar een facelift is?
Natuurlijk zegt audi dat het een nieuwe model is, dat verkoopt beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenMo gasten
Men neemt bij Audi vaste modelbenamingen, de B-reeks voor de A4 (D-segment), de C-reeks voor de A6 (E-segment), de D-reeks voor de A8 enzoverder.
Nu, elke keer dat ze het nummer veranderen (na de letter B/C/D enz) betekend dit dat het model veranderd (obvious).
Bv. bij de A6 is er onlangs een facelift geweest (2009) en ze hebben dit nummer niet veranderd, maar bv. wanneer de nieuwe A4 er kwam (2007) hebben ze dat nummer wel veranderd.
D U S
-> De B7 is geen facelift van de B6, maar een nieuw model.
Fack, is dat zo moeilijk te snappen?
't Is niet dat Audi es ff gemist is hé, en wanneer het model gemaakt wordt (3-4 jaar, wordt er in het midden van zijn carrière een facelift gegeven, maar dan wordt dat model niet anders benoemd ofzo )
EN
=/=
Aight, snappie?
Als de B6 dan toch een compleet andere auto is dan de B7, post dan eens vergelijkende foto's van het interieur...
edit: knap geschreven trouwens!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichtenedit: knap geschreven trouwens!
Zelfs als zijn het 2 exact dezelfde modellen, als Audi zegt dat het een nieuw model is dan geloof ik, de achterlijke merkenblinde freak, dat en zal het ook blijven verkondigen.
Aight?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenThanks
Zelfs als zijn het 2 exact dezelfde modellen, als Audi zegt dat het een nieuw model is dan geloof ik, de achterlijke merkenblinde freak, dat en zal het ook blijven verkondigen.
Aight?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenDat zeg ik toch niet? Maar ik vind het echt naïf om te denken dat het om twee compleet nieuwe modellen gaat. Gewoon een stel andere koplampen en achterlichten en enkele andere details (zoals SFG)... meer is het niet.
Jullie beste vriend Simoni doet dit toch ook, heb jij hem dan nog niet kunnen overtuigen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenHet is misschien geen nieuw model in de meeste materialen, maar als Audi die een andere benaming geeft (als nieuw model), gebruik ik deze wijze.
Jullie beste vriend Simoni doet dit toch ook, heb jij hem dan nog niet kunnen overtuigen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenGisteren heb ik hem nog es gewassen.Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderrhem = de auto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenHij staart zich ook blind op dat ene cijfer.
Comment
-
De abc nummerkes zijn er om de marketing en verkoops-sletjes te kunnen laten volgen.
De ingenieurs bepalen wat nieuw is en wat niet. En ingenieurs praten in partnumbers.
Tot modeljaar 2001 beginnen alle partnumbers van de A4 met 8D. Tussen 2001 en 2008 beginnen alle partnumbers met 8E en vanaf 2008 met 8K.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten't Zou er wat over gaan mochten we hier allemaal in zo'n ingenieurs-code-cijfers zouden praten, de meeste hebben zelf geen weet van die ABC-benaming.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenMaar het staaft ondertussen wel wat iedereen (except you and simoni) dachten. Geen nieuw model dus. En dat voor een audilover. Shame on you!
Soit, dat wil daarom idd niet zeggen dat je alles klakkeloos moet geloven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenMaar als Audi zelf zegt dat 't een nieuw model is, dan zit ik als "audilover" toch niet verkeerd?
Soit, dat wil daarom idd niet zeggen dat je alles klakkeloos moet geloven.
Comment
-
B7 = inderdaad facelift van de B6, onderstel (= doorslaggevend item!) was 't zelfde.
MAAR een RS4 is gewoon een apart model hé, volledig onafhankelijk ontworpen door Quattro Ghmbftgha hé.
In die logica zou er pas een RS4 komen bij de facelift van de B8... nochtans kondigde men destijds bij lancering van de B8 aan dat ze deze keer niet zo lang zouden wachten met de RS4.
We zullen zien, zei de blinde, en hij liep met zijn hoofd tegen de muur !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenB7 = inderdaad facelift van de B6, onderstel (= doorslaggevend item!) was 't zelfde.
MAAR een RS4 is gewoon een apart model hé, volledig onafhankelijk ontworpen door Quattro Ghmbftgha hé.
In die logica zou er pas een RS4 komen bij de facelift van de B8... nochtans kondigde men destijds bij lancering van de B8 aan dat ze deze keer niet zo lang zouden wachten met de RS4.
We zullen zien, zei de blinde, en hij liep met zijn hoofd tegen de muur !
is hetzelfde als BVBA dacht ik (Gesellschaft mit beschrankter Haftung ofzo)
Comment
Comment