Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als Audi in 2004 de nieuwe A4 voorstelt als een nieuwe model, moeten wij dan zeggen dat het maar een facelift is?
Als ge voornamelijk het uiterlijk van een wagen verandert en de techniek ongemoeid laat hebt ge een facelift uitgevoerd en niet een nieuwe auto gemaakt. Is het echt zo moeilijk?
Natuurlijk zegt audi dat het een nieuwe model is, dat verkoopt beter.
Men neemt bij Audi vaste modelbenamingen, de B-reeks voor de A4 (D-segment), de C-reeks voor de A6 (E-segment), de D-reeks voor de A8 enzoverder.
Nu, elke keer dat ze het nummer veranderen (na de letter B/C/D enz) betekend dit dat het model veranderd (obvious).
Bv. bij de A6 is er onlangs een facelift geweest (2009) en ze hebben dit nummer niet veranderd, maar bv. wanneer de nieuwe A4 er kwam (2007) hebben ze dat nummer wel veranderd.
D U S
-> De B7 is geen facelift van de B6, maar een nieuw model.
Fack, is dat zo moeilijk te snappen?
't Is niet dat Audi es ff gemist is hé, en wanneer het model gemaakt wordt (3-4 jaar, wordt er in het midden van zijn carrière een facelift gegeven, maar dan wordt dat model niet anders benoemd ofzo )
EN
=/=
Aight, snappie?
AAP! Een beetje de lichten veranderen en meneer denkt dat het om een nieuw model gaat. Ik wist niet dat je zo goedgelovig was. De A4 was de enige in de familie die geen SFG had, dus kwam er een facelift.
Als de B6 dan toch een compleet andere auto is dan de B7, post dan eens vergelijkende foto's van het interieur...
Zelfs als zijn het 2 exact dezelfde modellen, als Audi zegt dat het een nieuw model is dan geloof ik, de achterlijke merkenblinde freak, dat en zal het ook blijven verkondigen.
Zelfs als zijn het 2 exact dezelfde modellen, als Audi zegt dat het een nieuw model is dan geloof ik, de achterlijke merkenblinde freak, dat en zal het ook blijven verkondigen.
Aight?
Dat zeg ik toch niet? Maar ik vind het echt naïf om te denken dat het om twee compleet nieuwe modellen gaat. Gewoon een stel andere koplampen en achterlichten en enkele andere details (zoals SFG)... meer is het niet.
Dat zeg ik toch niet? Maar ik vind het echt naïf om te denken dat het om twee compleet nieuwe modellen gaat. Gewoon een stel andere koplampen en achterlichten en enkele andere details (zoals SFG)... meer is het niet.
Het is misschien geen nieuw model in de meeste materialen, maar als Audi die een andere benaming geeft (als nieuw model), gebruik ik deze wijze.
Jullie beste vriend Simoni doet dit toch ook, heb jij hem dan nog niet kunnen overtuigen?
B7 = inderdaad facelift van de B6, onderstel (= doorslaggevend item!) was 't zelfde.
MAAR een RS4 is gewoon een apart model hé, volledig onafhankelijk ontworpen door Quattro Ghmbftgha hé.
In die logica zou er pas een RS4 komen bij de facelift van de B8... nochtans kondigde men destijds bij lancering van de B8 aan dat ze deze keer niet zo lang zouden wachten met de RS4.
We zullen zien, zei de blinde, en hij liep met zijn hoofd tegen de muur !
B7 = inderdaad facelift van de B6, onderstel (= doorslaggevend item!) was 't zelfde.
MAAR een RS4 is gewoon een apart model hé, volledig onafhankelijk ontworpen door Quattro Ghmbftgha hé.
In die logica zou er pas een RS4 komen bij de facelift van de B8... nochtans kondigde men destijds bij lancering van de B8 aan dat ze deze keer niet zo lang zouden wachten met de RS4.
We zullen zien, zei de blinde, en hij liep met zijn hoofd tegen de muur !
GmbH
is hetzelfde als BVBA dacht ik (Gesellschaft mit beschrankter Haftung ofzo)
Comment