Oorspronkelijk geplaatst door Spillies
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenMaar BMW zegt toch ook dat ze een nieuwe 3 hebben sinds de facelift? Ieder merk doet dat toch. Da's marketing, niks meer!
Wanneer Philippe en Francine hun nieuwe BMW 3-reeks gaan bestellen, zal de verkoper ook zeggen "'t is een nieuw model" en op het eerste familiefeest zullen ze 't wel gehoord hebben!
Net als de B7 rijders ook nooit zullen zeggen dat ze "maar" de facelift van de B6 hebben.
Dus, al is het qua materiaal geen nieuw model, Audi en hun kopers hanteren bij alles wat B7 is als "nieuw model".
Liefhebbers willen niet uit de boot vallen bij de dealers en de mensen die er mee rijden -> passen hun aan -> gebruiken ook "nieuw model"
Mijn uitleg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenHij staart zich ook blind op dat ene cijfer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenSoit, genoeg gelachen!
Gisteren heb ik hem nog es gewassen.
dat verwacht ge van een west-vlaming niet
Ey spillies we gaan met deze kar naar Turkije eh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenGelieve mij niet meer in enige vorm dan ook te associeren met die discussie. In Goodwood, na een slecht geslapen nacht en een te verwerken werd dat inderdaad beweerd!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenGmbH
is hetzelfde als BVBA dacht ik (Gesellschaft mit beschrankter Haftung ofzo)
geh mir bier holen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenEy spillies we gaan met deze kar naar Turkije eh
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenABT RS6
Comment
Comment